Gjort addeles för många coaster nu så jag är lite less. Finns det nån PAL version som cirkulerar ute som faktist fungerar till xbox360?
Gjort addeles för många coaster nu så jag är lite less. Finns det nån PAL version som cirkulerar ute som faktist fungerar till xbox360?
Ninja.Gaiden.Black.PAL.DVD5.XBOX-PaL t.ex.
Vilken har du testat som inte fungerar?
Är du säker på att du gör allt rätt då? Har du t.ex. kollat så att default.xbe inte är patchad? Å du är säker på att din drive och ditt firmware stödjer XBox1-backups?
Last edited by Enlund; 2007-09-08 at 01:45.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Jag körde först med en NTSC vilket var lite dumt.
Sen körde jag med [XBOX]Ninja Gaiden Black PAL MULTI5 by Dark Shadow som inte funkade.
Jag gjorde så att jag laddade ner den, kollade default.xbe med xbefix.exe.
Men det stod att hashes are already valid så jag trodde det var klart. Provade att bränna ut igen och en till coaster.
Men nu antar jag att det under måste också står approved eller nåt sånt?
Attempting to fix invalid signature
..................unable to fix signature
Unable to fix default.xbe
Jag tror jag har hitachi xtreme 2,3 i min. Kan vara 2,4 också. Skivor jag använder är Verbatim DL +r som jag använder till vanliga backups.
Kan det har nån betydelse? Jag läste bara att man inte kan göra single layer på hitachi, att det ska ändå funka med spel på dual layer.
Ah. Har du Hitachi så måste du, precis som du skriver själv, ha DVD+R DL skivor, MEN spelet måste då också SS-patchas för att fungera.
Det är bara på Samsung som XBox1-ISOS fungerar rakt av.
http://360patches.com/ har en XBox1-avdelning. Kolla där.
» Xbox360 FAQ
Ok tackar. Laddade ner Xdvdmulleter och den verkar rätt bra ifall man ska kolla kompabilitet hos iso. Den jag körde har ändrade xbe och gick inte att fixa så det är dött lopp där. Måste bara hitta en version som inte nån har rört.
En snabbsökning hittar lite Usenet-länkar på Meganova
http://www.meganova.org/search.php?s...nja+gaiden&c=4
Bara att installera UseNeXT och tanka hem.....
» Xbox360 FAQ
Bookmarks