Hej!
Jag har en fråga, jag öppnade precis mitt 360 och såg att jag har en Hitachi v.0047DH, fungerar det ändå att flasha? eller måste jag ha 0078FK som guiden på detta forum är för?
Hej!
Jag har en fråga, jag öppnade precis mitt 360 och såg att jag har en Hitachi v.0047DH, fungerar det ändå att flasha? eller måste jag ha 0078FK som guiden på detta forum är för?
nej den funkar o flasha, men inte efter guiden på forumet, om du tänker på den jag skrivit. kör med maximum garyopa tror jag använde den, vet inte om ixtreme på den läsaren heller, jag har varit borta ett tag
Det finns iXtreme 1.2 till alla Hitachi och Samsung
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det var ju bra, som jag har förstått det så är 0078FK lite speciell.
Jag vet inte om det är jag som är blind eller dålig på att söka, men jag hittar ingen riktig guide för att flasha min Hitachi 47DH med ixtreme 1.2, finns det någon guide för det?
Det löste sig tillslut, fick testa sig fram lite :P
Tack iaf
Bookmarks