någon som klarar att bränna med dessa skivor? jag fastnar på 51% alltid.
Är det layerbreaken den inte klarar av?
någon som klarar att bränna med dessa skivor? jag fastnar på 51% alltid.
Är det layerbreaken den inte klarar av?
din brännare och de skivorna gillar nog inte varandra helt enkelt.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
jag har en pioneer 112d som jag köpte endast för att kunna bränna backups. Tråkigt. De jag köpte skivorna av var dock villiga att köpa tillbaka de resterande.
Använd ALLTID Verbatim. Ett tips bara, som alla vet varför det e ett bra tips! Inte en enda skiva som pajjat än för mig. Bränt ca 50/60 st snart.
Hehe jag hade en annan brännare som inte klarade Inifinity 360, kommer inte ihåg märket. Då stannade den på 51%. Köpte en pioneer 112d nu funkar dom skivorna . 98% av mina spel är brända på verbatim, dom andra 2% infinity och dom funkar fint, bränt dom i 2.4x.
vilket program använder du?
Dessa infinity-skivor har verkligen varierande kvalité, köpte 40 st och de första 10 fungerade bra till både spel och film, men sedan började det krångla, ungefär varannan skiva fick jag fel på.... speciellt på spel.
Det sista 10-packet fick jag slänga hela skiten, inte en enda fick jag att funka, och jag har testat i 3 olika brännare, varav den ena pioneer 111d.
Nä, det blir att satsa på riktig kvalité i stället, verbatim skivorna e dubbelt så dyra, men dom fungerar allihop istället.
/Mikey
Jag använde clonecd. Lyckades bränna 25 st xbox360 spel och alla funkar. Infinity skivor.
Har en pioneer 112d och flashad samsung läsare, har testat infiniti skivorna och lyckats bränna ett par spel. Dock låser sig dessa ganska snabbt.
Ingen köprekommendation m.a.o.
Köp verbatim funkar alltid.
Bookmarks