Kolla vi har fått en helt ny del i forumet
najs ^^
Kolla vi har fått en helt ny del i forumet
najs ^^
Last edited by mmjepp; 2007-09-14 at 09:01.
Ni borde kunna ladda upp bilderna direkt i forumet i den här avdelningen, annars har jag missat något när jag lade upp den :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Testar...
Direkt efter 48 omgången fick jag detta! jeeeiij!
Nice...
fick in en 37st som max igår, ska prova lite till sen när jag kommer hem.
nä ja ficka bara 37 idag å
skit tävling, hinner inte prova nå mer heller.
Grattis till vinsten mmjep. Tror till och med att det blir en totalseger
Har inte haft tid att vässa mina kunskaper. Men i nästa tävling och delmoment då du
haha skön inställning, ska ta och förbereda nästa tävling.
och mmjepp drar in priset med en fantastiskt krossande seger.
Skriv din mail här och skicka hem adressen till mig på putte@timra.se, skriv mailen här så jag kan verifiera.
Last edited by glericus; 2007-09-16 at 02:33.
Yeeees jag vann
/ pphille@hotmail.com
hehe glömde säga Grattis ;D
JO, har inte kunnat spela på ett par dagar, för nu ska jag iväg på de inte så tränades årliga 10-kamp. Ska bli intressant om man klarar högre i stavhopp än höjd i år då..
10- grenar på en dag är inte något att sticka under stolen.
Heja mig
Lessen att jag inte hunnit fixa upp nästa tävling, men jag skrev klart den i går, men en av mina polare tröck bort den, så jag ska skriva om den senare idag.
d.v.s dom nya reglerna är bortta, så jag ska försöka komma ihåg som, kan bara kopiera dom från tävling 3.
anyway, ska fixa den där sen. och nya deadlinen kommer att bli på söndagar hädan efter.
Fick mitt pris idag! Tack glericus och PSXCARE!
Bookmarks