Kräver PSP:n en särskild USB kabel för att koppla till PCn för att föra över filer etc? Vad ska jag köpa för kabel?
Kräver PSP:n en särskild USB kabel för att koppla till PCn för att föra över filer etc? Vad ska jag köpa för kabel?
Xbox v.1.4 Chip: DuoX2 Ice Edition, BIOS: EvoX M8 Plus, Video: PAL, Hårddisk: 120Gb, DVD-enhet: Thomson, Dashboard: Evo-X.Build 3935, XBMC: T3CH . PSP: 3.52 M33 svart ,Xbox v 1.6 Xecuter2 Winbond, XBMC, hårddisk: 160 Gb
En helt vanlig USB 2.0 kabel - typ A till mini-USB (kan också heta: typ A till mini B 5pin har jag för mig). Kika t.ex på clasohlsson, teknikmagasinet etc
Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
Firmware: CFW v3.80 M33-5
jag har också tappat bort min... men hade en hemma ifrån min digital kamera som passa så fint
E "grön" på detta med xbox, psp och chip så var snälla mot mig
Nån som vill skänka mig en ps3?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks