Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Random bland mappar, mp3 "media center" ?

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    41
    Respekt
    17

    Random bland mappar, mp3 "media center" ?

    Hejsan på er.

    Är lite ny på det här me xbox, men ja har (efter en hel del läsande och sökande på den här sidan) fått mitt xbox att harmonisera ihop med min vista dator, iaf till 90% eller nått...

    2st saker kvar som ja inte grejar.

    kör med "XBMC-SVN_2007-09-02_rev10142-T3CH" och lyckas streama genom datorn, men INTE det som är utdelat på c: har vista spärrat det på nått sätt? får bara upp på xboxen att man ska ha anv och lös, och det har ja inaktiverat.

    Problem nummer 2 är att musikspelaren inte läser bland mapparna, den blandar bara mellan löslåtarna i mappen, fast man kan givetvis gå in i en mapp och lyssna på en låt. men ja vill juh köra random på alltihop!

    Så.. nu får vi se om någon kan lösa dessa problem åt mig.

    Tack på förhand!

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    41
    Respekt
    17
    Ingen som har en aning??

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    41
    Respekt
    17
    Gjorde det enkelt för mig nu, flyttade mappen "Långfilmer" till delade dokument\delade filmer\ och nu funkar det. fick veta av en nätverkstekniker att vista har spärrat alla mappar under c: så dom inte går att dela ut, med undantag "Delade mappar" och "Program" (??)

    Provade göra en mapp som hette "Utdelat" och la "Långfilmer" där i och provade dela ut den, men fick inte det att fungera ändå. han hade det som en chansning... Så nu streamas alla musik och film ut till xboxen!

    Mediacenter a'la KARDAN är färdigt!!! Förutom randomfunktionen. har inte löst det än...

Liknande diskussioner

  1. Bookmarka ljudbook eller mp3. Går det?
    By akiljo in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 19:16
  2. spela upp låtar random? Hur?
    By bolets in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 18:52
  3. Wii som dvsspelare eller mp3 ?
    By mrzimmerman in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-07, 10:47

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •