Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Espal.Rayman.000,.001,.002,.003,.004,.dvd

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Visby, Sweden
    Inlägg
    68
    Respekt
    17

    Question Espal.Rayman.000,.001,.002,.003,.004,.dvd

    Hej! har tankat hem Rayman Raving Rabbits från ESPAL gänget. Jag vet att det är en tidig release och att det kanske redan finns någon info någonstans här men jag hittade inget, därav min förfrågan. Hur gör jag med de filer som packas upp....alltså rayman.000-rayman.004 +rayman.dvd. Jag har "visa fileextensions" inställt i windows och WinRAR vägrar att behandla den (felaktigt el skadat arkiv). Ser ivrigt fram emot kompetenta svar .
    En grej till! Bästa stället att hämta PAL releaser till Wii? Några sköna tips? Jag har nästan uteslutande tankat hem ESPALs grejjer.

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Östersund
    Inlägg
    546
    Respekt
    18
    Det finns ingen nfo fil som ger en ledtråd till vad för program man ska använda.
    Jag skulle tro att det är Winrar. men du säger att det inte fungerar. Kanske är fel i hemtankningen så att filerna faktiskt är korrupta...

    Personligen använder jag wiitorrents och tar hem pal releaser. Bara sådana som är i .iso format så man slipper uppackning och strul med flera filer.

  3. #3
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    115
    Respekt
    18
    om det är rar filer så spelar det ingen roll att det är "fel" extension på dom. Du klickar på dom och väljer öppna med sen väljer du winrar så ska det gå bra. Om det inte går att göra så på dom så är dom inga winrarfiler.

    En annan sak dock... ESPAL??? ringer ingen klocka i mina öron. Låter mer som någon fulripp som ligger ute på diverse public trackers eller så är det en riktig relle som dom har bytt namn på

  4. #4
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Visby, Sweden
    Inlägg
    68
    Respekt
    17
    www.espalwii.com
    Det här är seriösa snubbar baserade i spanien, hämta hem torrents direkt från sidan. (Fast var noga med "idioma=språk" på varje release så ni inte tankar hem ett spansktalande spel!)Nå vfn har väl blivít nån skit i tankadet då!? Tack i alla fall och jag skall kolla upp wiitorrents. Ha det bra!!

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Visby, Sweden
    Inlägg
    68
    Respekt
    17
    wiitorrents! Behöver någon som bjuder in mig! Eller?? Har du lust Bjerlk??

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Visby, Sweden
    Inlägg
    68
    Respekt
    17
    wiitorrents! Behöver någon som bjuder in mig! Eller?? Har du lust Bjerlk?? Jag har ett 15 tal releaser att seeda.

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Östersund
    Inlägg
    546
    Respekt
    18
    Jag har inga invites kvar
    Sätt upp dig på listorna som finns i en annan tråd. Klistarad och heter torrentsidor?

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Starta imgburn eller clonecd (senaste version av det program du väljer!) och öppna .dvdfilen bara...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Visby, Sweden
    Inlägg
    68
    Respekt
    17

    Tack...men

    Tack Hansi....men jag kastade hela skiten igår....fan låg på 80kbs i 2 dygn för ingenting....buhuuu. Vill annars tacka för ett väldigt väl fungerande wiikey som ni inst för mig!! Värt varenda öre!!

Liknande diskussioner

  1. Ny DVD?
    By Earth Bone in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 12:28
  2. V12 med crystal + subzero laddar ej dvd längre
    By drummelpicard in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 22:54
  3. dvd skivor v 360
    By BOZZIO in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 15:35
  4. DVD filmer.
    By Miikeey in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-27, 18:53
  5. Guide: Konvertera DVD till PSP med DVD kvalitet och text (fw 1.50)
    By _zeem_ in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 16:11

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •