Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Samsung 811/ Pioneer Nånting

  1. #1
    [skyfox] Guest

    Question Samsung 811/ Pioneer Nånting

    jag sitter och funderar på att köpa en DVD spelare med Multi region stöd, har haft stora problem eftersom min TV inte klarar pal 60Hz (inte vad jag VET iaf då det inte står något om det någonstans)

    Även jag har läst om att både Samsung 611 och 711 skippar VÄLDIGT mycket på DVD skivor

    Jag hade föredragit att köpa mig en Pioneer med ingen av dessa verkar ha stöd för Pal 50Hz. Eller finns det NÅGON modell som gör det?

    Därför undrar jag om 811:an har samma problem som 611 och 711:an? Var det ett hårdvaru problem att den skippade osv med dessa modeller? Om man upptäcker att den skippar, vad gör man då?

    Är det någon som har "hårdtestat" 811:an som har några synpunkter.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Det har förekommit exemplar av Samsung 611 med dåliga lasrar. Vi har tillsammans med de kunder som fått sådana spelare försett Samsung med felande dvd-skivor och information om hur man återupprepar felet vilket inneburit att vi fått dessa utbytta.

    Låna hem en playstation med importspel eller en dvd-spelare av någon kompis och testa din tv. Nästan alla tv klarar 60Hz, men det står i princip aldrig i dokumentationen...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Guide för DVD-backup
    By bisterfinnen in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2003-06-12, 17:32
  2. Vilken brännare??
    By Aiygee in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 29
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 20:57
  3. Problem med Samsung 811 :/
    By danol785 in forum Produktsupport - DVD-spelare
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2001-02-04, 23:27
  4. Pioneer 535 eller Samsung 811
    By rikard1979 in forum Produktsupport - DVD-spelare
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-02-04, 23:20
  5. Samsung 611 och Pioneer DV 535?
    By john in forum DVD - regionsmodifiering
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2001-01-08, 10:54

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •