Visar resultat 1 till 18 av 18

Diskussion: Lura biltullarna (100% fungerande)

  1. #1
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    9
    Respekt
    0

    Lura biltullarna (100% fungerande)

    Köp en miljöbil!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Cool!

    Har du 150-250.000:- över som du inte planerar att lägga ut på roligare saker så köp en skiiiiitkooool miljöööööbil.

    Jag skall köpa en Jeep Grand Cherokee med 5.9L V8 inom en vecka eller två - jag vill nämligen ha VALUTA för trängselkronorna i vinter när motorcykeln ställs undan.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2004
    Inlägg
    9
    Respekt
    0
    Ha ha, det hela var ju lite ironi, kanske dålig sådan men ändå.

    Amerikanskt? Trevligt, jag säljer reservdelar & tillbehör till dessa miljömonster. Säg till när du vill sätta på massa bling bling på bilen så kan vi göra business.

    On topic, jag har faktiskt ett knep för att åka in till stan gratis (som fungerar) däremot ut blir lite värre. Tyvärr kommer jag att hålla detta knep för mig själv annars är risken att VV justerar felet och jag måste börja betala som alla andra.

    EDIT: Stavfel
    Last edited by Oneway; 2007-09-14 at 08:55.

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Menar du smitvägen vid norrtull, eller har dom täppt till den nu?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    104
    Respekt
    18
    fan kan alla den vägen... har inte använt den sen "försöksperioden".

  6. #6
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18
    har precis börjat använda mina ett par foxplates nu när båge blivit inställd för vintern, fungerar klockrent kostade ju lite men det tjänar man snabbt in !

  7. #7
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Tips.. kjolpaket sätt regskylten i gallret.. funkar utmärkt.. regplåtarna syns från markhöjd utmärkt.. men inte uppifrån

  8. #8
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Yummii Visa Inlägg
    Najs
    Men hur gör du bak då ?
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  10. #10
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0

  11. #11
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Varför inte bara göra som jag och "råka" byta fil precis vid tullarna, samt göra detta lite långsamt så att man är mitt imellan filerna när man är vid kamerorna. Har funkar varje gång. Visst, blir svårt om det är trångt, men annars funkar det fint!

  12. #12
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Finns bara 1 fil på klarastrandsleden..

  13. #13
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    38
    Respekt
    17
    Fan va häftiga alla är här. Utnyttja systemet till max. Inte konstigt att jorden går under. Eeek.

  14. #14
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Om alla utnyttjade systemet lite mer så skulle det nog gå bättre här på jorden...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  15. #15
    Registrerade
    Dec 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Just nu är det jag som är lurad av systemet dock. Någon har nämligen snott mina plåtar och slipper just nu betala biltullarna själv

  16. #16
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Blixten100 Visa Inlägg
    Om alla utnyttjade systemet lite mer så skulle det nog gå bättre här på jorden...
    Om kollektivtrafiken fungerade bättre i Sthlm med fler tunnelbanor o att de har fungerade spårväxlar som är glykolslinge uppvärmda så hade vi kanske sluppit åka bil jämt o parkerat någonstans där det är billigt och om vi dessutom slapp betala 500kr+ /månaden för något som strular så
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  17. #17
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Stockholm säger du? Pffffhhh, Leta er en bit upp i norrland så hittar ni fina tågrälsar och bussar... Nä, seriöst, vi kan ju tex snacka om bilskatten som är så svidande, osså reparerar dom knappt vägarna här i norrland, men i Göteborg där jävvlar kan man asfaltera och bygga tunnlar så det bara stänker om det....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  18. #18
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Blixten100 Visa Inlägg
    Stockholm säger du? Pffffhhh, Leta er en bit upp i norrland så hittar ni fina tågrälsar och bussar... Nä, seriöst, vi kan ju tex snacka om bilskatten som är så svidande, osså reparerar dom knappt vägarna här i norrland, men i Göteborg där jävvlar kan man asfaltera och bygga tunnlar så det bara stänker om det....
    I Norrland tar man fart o flyger över gålen, i Göteborg är ju stan uppgrävd som en jävla sorkinfestation, det går ju inte att köra bil i Götet "i.af. inte då jag var där nere sist".
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Mina erfaranheter av att planka biltullarna :-)
    By Hansi in forum Knep för att lura biltullarna
    Inlägg: 45
    Senaste inlägg: 2013-07-22, 15:56
  2. Fungerande Releaser - CycloWiz
    By freddyc in forum Nintendo WII - Wiinja / Cyclo-Wiz / Yaosm / WIID / WODE m.fl
    Inlägg: 107
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 22:12
  3. Fungerande Ninja Gaiden release för xbox360?
    By Prankie in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-08, 10:40
  4. Fungerande Releaser - Wiinja Deluxe
    By MuRRe_C in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-21, 19:22
  5. Fungerande SATA kort?
    By Alukahs in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 13:45

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •