Hitachi 505
som ni säljer är det en U eller E ??
Och har hört att den låter mycket är det nån som vet om det är sant ?
har oxå hört att mp3 katalog systemet är dåligt
????
[This message has been edited by Gargamel (edited 08 April 2002).]
Hitachi 505
som ni säljer är det en U eller E ??
Och har hört att den låter mycket är det nån som vet om det är sant ?
har oxå hört att mp3 katalog systemet är dåligt
????
[This message has been edited by Gargamel (edited 08 April 2002).]
Om U = USA och E = Europa så är det en E :-)
Jag tycker inte den låter så mycket, men MP-3 funktionen är lika "basic" som på andra spelare. Vad jag vet så kan man bara hoppa fram och bak mellan låtarna, inte söka i kataloger e.dyl.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
The obvious difference between these two player?s is the ?U? is black and the ?E? is silver. The 505U has component out as it is aimed at the North American customer with their BIGASS projector Tv?s. Likewise the 505E has RGB out via the scart for us europeans
Men hur var det med mp3 katalog systemet?
Klarar den mapp system och sånt ?
Förlåt att jag tjatar
Men frågar man inget får man heller inget veta
Also file and directory names (8 character) are only shown when the disc originally loads up. After this the tracks are shown in a simple numerical counter which you navigate via the remotes directional buttons.
Vadå??
syns bara låtnamnen i början och sen endast
låtnummer ???? eller?
[This message has been edited by Gargamel (edited 10 April 2002).]
Jag har inte använt MP3-funktionen på någon av våra dvd-spelare, men överlag så brukar det vara ganska begränsad information i displayen.
Underkataloger brukar fungera bra, men man ser dom inte i menyn utan man kan bara hoppa framåt/bakåt mellan låtarna så byter den underkatalog automatiskt vid behov.
Är detta viktigt för dig så bör du be att få prova i butiken.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks