Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Hur kan man lägga in filer på hårddisken?

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21

Hur kan man lägga in filer på hårddisken?

Jag har FIFA08 Demo,som bsstår av en iso fil på 720 mb och en mds fil på 5kb.

Hur kan jag få dessa att funka om jag tänkt att lägga in dom på hårddisken?

Vad behöver jag för program i datorn?, en nätverkskabel har jag redan.
    Vad kan hända med 360 om jag misslyckas?

Är det ens möjligt att göra så här?

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    18
    Du behöver en speciell kabel till hdd som gör det möjligt att koppla in den till pc'n..
    Men varför slösa massa pengar på det när du enkelt kan bränna den på en raderbar DVD-RW eller vanlig dvd-r skiva tex..
    Skapa en UDF skiva i tex Nero, lägg till Content katalogen i rooten (dvs bara dra in den i början o skapa ingen annan katalog o lägg den i)..
    bränn... lägg i skivan i xboxen och gå till Demos fliken i dashboarden så ska den dyka upp där..
    Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21
    hur skapar jag en UDF skiva i nero då?.
    Menar du att jag ska bara lägga in iso filen, eller båda filerna?

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    18
    Nej, fel av mig.. läste inte att det var en iso fil.. om filerna är lösa gör man som jag sa innan..
    men nu när det är en .iso som det gäller tar du bara "Burn Image" och bläddrar till iso filen.. bränn, klart.. sätt i skivan o gå till Demos i dashboarden..
    Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    21
    ok, nu hittade jag det, men när jag ska starta fifa så går det inte och den säger att jag ska pröva att ladda ner det igen,,,,någon ide?

Jag kanske ska försöka skapa en UDF(hette det så?)i stället, hur gör jag det i nero?
    Last edited by Daniel_25; 2007-09-15 at 19:39.

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    18
    Kanske fel på filen, regionslåst?, dålig media det är brännt på?
    Om man manuellt ska göra en UDF skiva måste man först få ut filerna från iso'n (tex med daemontools).. men ja tror inte det är felet eftersom det står "Burn Tested". från xbox sky..
    dom gånger ja testat bränna ut demos har varit verbatim dvd-rw, ska funka med andra dvd-r/dvd+r .. kanske oxo cd..

Liknande diskussioner

1. Hur tar man bort parental control?
    By Mahjar in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 21:00
  2. Hur man spelar från hårddisk???
    By Gogi in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 23:28
  3. Kan man köra homebrew eller inte?
    By jjabba in forum Matrix Infinity
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 22:09
  4. Hur kan man göra privata mappar i x-box media center
    By talakoub in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2005-09-01, 21:02
  5. Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2003-12-18, 16:06

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner