Visar resultat 1 till 1 av 1

Diskussion: Regler

  1. #1
    Registrerade
    Dec 2004
    Från
    Timrå
    Inlägg
    297
    Respekt
    20

    Post Regler

    Regler
    1. Från och med att jag postar en tävling har ni en vecka på er att vinna den.
    2. Posta sista timmen med de bästa resultatet är inte meningen i tävlingen, uppdatera gärna eftersom. En gång om dagen eller nått, så blir det mer fart på tävlingen om alla får högre mål att nå. Ni få uppdatera resultatet hur många gånger ni vill.
    3. Det krävs bevis för att kora en vinnare. För att bevisa resultatet skriver du på ett papper "www.psxcare.com" (ditt nick om du vill) och placera de bredvid ditt highscore och ta en bild. Skulle ni vilja filma så finns denna pryl på PSXCare. XCM V-Box
    4. Ta bilden då du slår de nya rekordet så folk inte använder sig av gamla rekord, och ta en bild så att hela skärmen syns, gärna från olika vinklar så har som bevis ifall nån anklagar dig för fusk.
    5. Fusk kommer naturligt vis leda till avstängning från tävlingen i framtiden.
    6. Skulle det vara så att jag skapat så pass dålig tävling att två eller flera får max score, så är det den som får det först som vinner.
    7. Den som vunnit ett pris skriver er mail i forumet. Så kontakta jag er angående var priset skall skickas.
    Poäng regler.
    En pris tävling pågår i 2 veckor, personen med flest poäng vinner priset.
    Varje vecka utser jag top 5 vinnare på tävlingen, dom får 1-5 poäng att ta med sig till andra veckan.
    Där gör man samma procedur som veckan innan och räknar ihop poäng för att få fram vinnaren.
    Skulle de vara så att det är en delad första plats så blir det sudden death tävling veckan efter, inbakat i vanliga tävlingen.

    Det som krävs:
    • TV & Wii
    • Spelet i fråga
    • Grym spel förmåga
    • Kamera / Webbkamera
    • Papper & penna
    • Kaffe / Jolt Cola
    • Använd gärna sidor som ImageShack för att lägga upp bilder.
    Last edited by glericus; 2007-09-21 at 15:44.

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 1559
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 19:19

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •