Var hittar jag den senaste versionen av cso kompressor med gui och allt ... Hittar inte själv av nån outgrundlig anledning ... Även den bäste kan fela (Sa Begga elit ödmjukt )
Var hittar jag den senaste versionen av cso kompressor med gui och allt ... Hittar inte själv av nån outgrundlig anledning ... Även den bäste kan fela (Sa Begga elit ödmjukt )
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Nyaste versionen finns här:
http://psplife.se/index.php?action=tpmod;dl=item66
0.39 Mb
Man tackar och bockar ..
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Bah jag kommer inte äns ihåg hur man dumpade en UMD
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Kör du med 3.52 M33-4, så är det bara att trycka på "Home" knappen och sedan ändra "USB Device" till "UMD Disc". Sätt sedan din PSP i USB läge och flytta över ISO filen från UMD skivan till din hårddisk.
Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
Firmware: CFW v3.80 M33-5
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks