Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Är det verkligen inte mer förbättringar i Slim?

Registrerade
    May 2006
    Från
    Sweden
    Respekt
    19

Är det verkligen inte mer förbättringar i Slim?

Är det verkligen bara tv-ut och xx % lättare/smalare som Sony försöker locka till köpexem av Slim? Att de tagit bort IR och flyttat WLAN. Finns det verkligen inte fler ändringar eller förbättringar? (att ta bort IR tycker inte jag är någon förbättring).

Jag hade velat sett en till USB port eller USB on the Go, att kunna koppla in en extern hårddisk. Kanske RF möjligheter. Och upplyst knappdisplay på Start, select knapp. Typ som den bärbara Mac:en har att när ljuset blir mörkt lyser knapparna upp lite nätt, så man hittar dem.
    Xbox v.1.4 Chip: DuoX2 Ice Edition, BIOS: EvoX M8 Plus, Video: PAL, Hårddisk: 120Gb, DVD-enhet: Thomson, Dashboard: Evo-X.Build 3935, XBMC: T3CH . PSP: 3.52 M33 svart ,Xbox v 1.6 Xecuter2 Winbond, XBMC, hårddisk: 160 Gb

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    18
    och blåtand kunde dom ha laggt till
    kan säga att inga lysande knappar
    skärmen känns lite bättre ibland tycker jag
    1xPsP Fat 3.71 M33 + 1xPsP Fat 3.62-4 M33 + 1xPsP Slim 3.71 M33

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Silverfisken Visa Inlägg
    Är det verkligen bara tv-ut och xx % lättare/smalare som Sony försöker locka till köpexem av Slim? Att de tagit bort IR och flyttat WLAN. Finns det verkligen inte fler ändringar eller förbättringar? (att ta bort IR tycker inte jag är någon förbättring).
    Ska jag vara ärlig så tycker jag att mitt slim köp var onödigt gjort... jag har redan 2 fatso psp:n och nu när jag tänker så minns jag inte sist jag konvertera en stor film för att kolla på psp:n så vet inte om jag kommer göra det på slim heller.. att den är smal och så är väl ok men känns som att det kommer komma en psp2..

Citat Original inlägg av Silverfisken Visa Inlägg
    Jag hade velat sett en till USB port eller USB on the Go, att kunna koppla in en extern hårddisk. Kanske RF möjligheter. Och upplyst knappdisplay på Start, select knapp. Typ som den bärbara Mac:en har att när ljuset blir mörkt lyser knapparna upp lite nätt, så man hittar dem.
    tycker också att bluetooth borde funnits.

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    WiFi B/G stöd kunde de begåvat den med, TV-IN samt Blåtand ja kunde väll varit kul, den är PSPn en USB enhet inte något annat
    Stor skillnad
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

1. Guide: Konvertera videos till din psp
    By Fruktsoda in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2008-12-13, 15:00
  2. XBOX360.Samsung.Xtreme.V5.1.Firmware-Thanks
    By MoFa in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 14:44
  3. Överföra HD-spel via nätverk till PS2
    By slicstik in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 12:48
  4. Kan inte boota från CD/DVD med Xecuter2, svart skärm
    By sverre in forum X-ecuter 2 LITE support
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 21:48
  5. python mappen skall det inte finnas mer i?
    By bolets in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2004-10-12, 13:06

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner