Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Tracker

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25

Tracker

Funderar på att starta en tracker inriktad givetvis på våra älskade konsoller ... Undrar nu om det är någon som skulle vilja hjälpa till / vara delaktig ... Givetvis inte genom att lägga till egna torrennts ... Har en igång nu som jag håller på att finslipa ... Det jag skulle mest behöva hjälp till är med grafik och forum m.m. låter det intressant ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Aug 2007
    Från
    Stockholm
    Respekt
    18
    Jag är intresserad
    Ge mej ett PM med din msn så kan vi prata mer om det

Edit: Såg just att PMs är avstängda, men jag har lagt min msn på min profil så de e bara å lägga till om du e intresserad
    Last edited by Chernobyl Apa; 2007-10-08 at 21:09.

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Chernobyl Apa Visa Inlägg
    Jag är intresserad
    Ge mej ett PM med din msn så kan vi prata mer om det

Edit: Såg just att PMs är avstängda, men jag har lagt min msn på min profil så de e bara å lägga till om du e intresserad
    Tyvärr har system disken på server burken dött ... Första HD crashen på 5-6 år ... men jag har en ghost där allt är kvar ... Ska ta tag i allt igen när jag har tid ... Troligtvis blir det plocka ihop en helt ny burk och pensionera den gamla

Min MSN är begga123@hotmail.com ICQ: 98868295
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Liknande diskussioner

1. Invites
    By Effoc in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2010-01-01, 02:43
  2. Bra tracker med anime och serier
    By glericus in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 18:54
  3. Bt tracker
    By Begga in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 11:20
  4. Bra tracker för psp filmer?
    By EvilBoY in forum PSP - Playstation Portable