Visar resultat 1 till 14 av 14

Diskussion: Team M33 PSP v.3.71 CFW klar men..

  1. #1
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    69
    Respekt
    18

    Team M33 PSP v.3.71 CFW klar men..

    Ja, jag läste runt lite på nätet som jag kan länka till att 3.71 CFW är klar men kommer inte bli släppt, inte nu iallfall men det kommer komma snart så ha tålamod om så vill så följer länk till hela artikeln med anledningar till varför den inte blir släppt..

    det enda jag kan säga just nu är M33 FULL RESPECT TO THE TEAM STAY TRUE !!!

  2. #2
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    hehe de blir så glada om man donerar några dollars åt dem med
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  3. #3
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    De ska ta en paus, det står allt om det på deras hemsida.

    http://m-33.narod.ru/
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  4. #4
    Registrerade
    Nov 2003
    Inlägg
    17
    Respekt
    0
    Om man har en ta-082:a som man kör 3.40 på numera, måste man göra något speciellt innan man lägger in deras 3.52 M33-4 (alltså för att den sakens skull att det är en ta082a från början?)?

  5. #5
    Registrerade
    Aug 2007
    Inlägg
    51
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av ravedog Visa Inlägg
    Om man har en ta-082:a som man kör 3.40 på numera, måste man göra något speciellt innan man lägger in deras 3.52 M33-4 (alltså för att den sakens skull att det är en ta082a från början?)?
    Beror på om du har 3.40 eller 3.40 OE-A.

    Om du har 3.40 OE-A så kan du följa denna guide:
    http://psplife.se/index.php?topic=391.0

  6. #6
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    69
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
    De ska ta en paus, det står allt om det på deras hemsida.

    http://m-33.narod.ru/
    jag menade inte direkt att de skulle lägga av ser inte att jag har skrivit det.. men

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2007
    Inlägg
    44
    Respekt
    18
    installerade nyss 3.71 M33, funkar prima
    PsTwo SCPH-77004b with Matrix Infinity

    XBOX v1.0 with SmartXX OPX SE 2MB

  8. #8
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Aonike Visa Inlägg
    Beror på om du har 3.40 eller 3.40 OE-A.

    Om du har 3.40 OE-A så kan du följa denna guide:
    http://psplife.se/index.php?topic=391.0
    Det var då ett Jädra länkande till er sida!
    Vi har egna guider och trådar om detta och personligen tycker jag gott vi kan hålla detta på detta forum om det nu inte är så att "Vi av någon anledning inte har medlemmar som "ORKAR" skriva guider hos oss! och tills någon orkar skriva just en guide

    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=31327 <-- Om du har en 1.50 Fw PSP.

    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=31335 <-- Om du har en PSP som inte har en firmware högre än 3.50.

    Alla Fw över 3.51 kräver Pandoratrick
    ( Man flashar ett batteri på en Custom Fw PSP som sen kan hjälpa o nedgradera en PSP som inte kör Custom *Bästa tricket någonsin som funkar på alla tjockis PSPor )

    Ett Noob v'änligt GUI för att skapa ett Pandora JigKick batteri hittar ni här:
    http://psp-news.dcemu.co.uk/pandora-...sed-72354.html

    Glöm inte att göra en Backup av Batteriets serienummer o data innan ni konverterar batteriet till ett JigKick o se till att denna Backupfil inte formateras bort

    Det är ett väldigt simpelt program med steg för steg klicka på knappar så förklaras det hur du skall göra program. *Provat den själv o den är jättefin
    Jag tyckte förut att det verkar som du raggar medlemmar från detta fina forum till din nystartade och detta ser jag själv som en Verifikation på detta!

    Hur svårt är det att posta information på "Ett forum" som detta ??

    Lite fult att du sist länkade till er sida för att visa bilder som lätt kan klistras in här och dessutom var folk tvungna att regga sig hos er för att se bilderna, Efter min och Hansis påtryckning öppnade du visserligen så folk kunde se på bilder men jag kunde inte själv se bilder större än Tummnaglar!

    Skärpning tycker jag!
    Sen är det upp till Hansi att besämma hur detta skall sluta!
    Last edited by Pendragon; 2007-09-24 at 11:30.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  9. #9
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Aonike Visa Inlägg
    Beror på om du har 3.40 eller 3.40 OE-A.

    Om du har 3.40 OE-A så kan du följa denna guide:
    http://psplife.se/index.php?topic=391.0
    Snart kommer hansi polisen och gör ***'or av psplife :P
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  10. #10
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
    Snart kommer hansi polisen och gör ***'or av psplife :P
    Tycker själv bara det är tråkigt när man inte kan bidra med kunskap på fler sidor, själv sitter jag o skriver "samma" inlägg på flera forum om ett visst ämne då det gäller Guider eller Recensioner.

    Visst jag har en samlingssida för mina projekt jag med men ändå kan jag länka till mina bilder på andraforum o beskriva o vara aktiv där med.

    Däremot om någon annan nyhet dykt upp så kan man länka till sidor, som t.ex M33s söta sida eller en sida som skriver om nyheter.

    Men är man ändå medlem själv så kan man bidra lite till allmännyttan tycker jag.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  11. #11
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Man kan ju faktiskt quota från en sida också.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

  12. #12
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
    Man kan ju faktiskt quota från en sida också.
    Funkade förut iaf
    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=31167

    Jag tror det är Latnerven o raggarnerven som tagit över
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  13. #13
    Registrerade
    Aug 2007
    Inlägg
    51
    Respekt
    18
    Nu var det ju så att det inte fanns en guide för just det där här på PSXcare -_-
    Fast kan ju sluta länka om ni vill.
    PSPLife.se - Community för oss med PSP!
    All hjälp du behöver

  14. #14
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Aonike Visa Inlägg
    Nu var det ju så att det inte fanns en guide för just det där här på PSXcare -_-
    Fast kan ju sluta länka om ni vill.
    Sist var man tvungen att bli medlem på din sida för att ta del av "ert" material, efter ett "Heads up" så ändrade du villket var trevligt men förut kunde du posta hela guider här villket du har slutat med, vad jag ser så kör du med ett likvärdigt forum så ett (Edit-Cut/paste) är väll inte så jobbigt så slipper folk klicka sig vidare o all oändlighet.

    Folk skall inte behöva klicka fler än 3 ggr innan de hittar det de söker.
    *En generell regel för trivsel*
    Sen då du ändå är medlem här med kan du ju vara snäll o posta info här om du vill, det är ju valfritt

    Själv postar jag på fler forum och har inga problem med detta, alla Svenska forum blir inläggen på Svenska och alla utrikiska håller jag mig till Engelska
    Har postat guider och recensioner i ungefär samma stil på flera sidor utan att länka vidare o det uppskattas o många av mina FAQs blir Sticky/Klistrade då de som har sidorna vet att det är kvalitet framför kvantitet jag postar.

    Jag sitter o håller support för Deniskas MapThis på Sonys officiella europeiska forum och detta samt psp-hacks, psphacking101 o fler sidor, alla på olika språk o ibland med samma frågor som ställs på andra forum men det är bara o bita o skriva artigt

    ( Hoppas du hittar en röd tråd i detta )
    Det är alltid kul med bra forum, men bättre med sammarbete tycker jag personligen än att köra över andra, det skapar mindre irritation.
    Jag tyckte att det verkade att du raggade folk till din sida som jag skrev förut och jag skrev också att Hansi får avgöra vad framtiden har i sitt sköte men trotts att det är tungt så svarar vi här ofta på Noobs frågor som ställts om och om och om igen
    Ibland med ett utförligt svar eller med en länk till någon av de äldre trådarna på detta forum.
    Last edited by Pendragon; 2007-09-25 at 02:16.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

  1. Hur man flashar nästan allting på 3.03 OE & 3.10 OE
    By Nicla7 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-12-18, 16:45
  2. hur lägger man in spel på psp 3.10 oe-a?
    By mommo18 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 13:06
  3. Nybörjare till PSP, vad kan man göra?
    By zarenpojken in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 14:24
  4. PSP minneskort: tar bort filer men frittutrymme konstant
    By mamesan in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 17:39
  5. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 150
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 20:33

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •