Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: halo 3

halo 3

jag laddade nyss ned halo 3. problemet är att det inte var som en iso. fil utan det var bara med 2 mappar. audio_ts och Video_ts.
    hur kan jag göra detta till en iso fil? går det att göra det till en iso fil? hur bränner jag spelet annars?

vore tacksam för svar eftersom jag har tankat spelet i ca 18 timmar nu och det vore surt om jag inte får det att funka

Registrerade
    Sep 2006
    Respekt
    22
    vad är det för kackig release?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Humm ... audio_ts och Video_ts du har tankat hem en film kan jag bara upplysa om ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    0

hatad

nej du har inte tankat hem en film, men den du har tankat från har förmodligen kopierat in sin img från en utbrännd skiva.

bränner du img till skiva, och sen stoppar in den i datan, så lär där vara de två mapparna på skivan.

vore dock inte värt att lägga över till en DL och testa. utan få tag i en riktigt release, på powerbits eller xbox-sky
    all my life ive been over the top.
    i dont know what im doing, all i know is, i dont wanna stop

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    18
    Halo 3 XBOX360-CCCLX, den releasen funkar kanon.

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    21
    Halo 3 var lite av en besvikelse.. exakt som 2an samt att slutet var skräp.
    PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller

ok jag har löst det nu och lyckats bränna. men när jag ska spela campain så står det att det inte går att ladda?
    någon som har fått liknande meddelande eller vet nått om det?

Registrerade
    Mar 2005
    Respekt
    20
    Citat Original inlägg av gladpack_91 Visa Inlägg
    ok jag har löst det nu och lyckats bränna. men när jag ska spela campain så står det att det inte går att ladda?
    någon som har fått liknande meddelande eller vet nått om det?
    Om du ska spela singelplayer så ska du välja det översta. Tror det heter något liknande som " solo game.. "

jo det har jag förstått men när jag trycker på det så kommer ett felmeddelande från spelet upp och säger att det inte går att ladda

GUBBEN32 Guest
    Citat Original inlägg av gladpack_91 Visa Inlägg
    jo det har jag förstått men när jag trycker på det så kommer ett felmeddelande från spelet upp och säger att det inte går att ladda
    du har ju fått svar! ladda ner Halo 3 XBOX360-CCCLX så funkar de i of har ja fått tag på någon hemma snicker med nero filer o fått de att funka men nyar rellar inte svåra att få tag på så tanka rätt kolla swedupe efter releas namn så du vet vad du ska tanka!
    btv skate pal är ute! Skate.PAL.MULTI2.READ.NFO.XBOX360-CHRONiC

Liknande diskussioner

1. Halo 2 Modding X
    By JimXbo in forum HALO 2
    Senaste inlägg: 2007-06-12, 21:13
  2. Halo 3
    By Enlund in forum XBOX 360 Spelsnack
    Senaste inlägg: 2007-05-03, 20:53
  3. Crackdown halo 3 beta?
    By Robotach in forum XBOX 360 Spelsnack
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 14:17
  4. halo 3 beta