En liten fråga ska man göra om config skivan på samma sätt som man gör om update 1.9 skivan ? alltså till 1459978240 ? eller är det bara bränna ut den 6,6mb stora filen ..
En liten fråga ska man göra om config skivan på samma sätt som man gör om update 1.9 skivan ? alltså till 1459978240 ? eller är det bara bränna ut den 6,6mb stora filen ..
Ja brände bara på. men det beror på om ditt brännarprogram/brännare klarar av att virituellt göra den så stor. Eller om du som i fallet med 1.9b updaten måste göra det manuellt...
Eftersom du gjorde det med updaten antar jag att du måste göra det med configdiscen med....
*felpost Tack Vare Segt Forum*
Ang mitt crc error problem. Jag installerade om mitt OS (för att jag hade sabbat det totalt) och även Windows ovanpå men jag fick fortfarande problem med filechop. Körde det igenom senaste wine och det fungerade nästintill perfekt. Kom nåt GUI fel men ison verkar vara helt ok. Brände ut med Nerolinux, uppdaterade till 1.9g, ställde om till regionfree med config disc 1.3 och nu väntar jag bara på uppackningen utav SMG. Jag behövde ingen Gamecube kontroll men jag har en som ligger på mitt uthämtningsställe eftersom jag ska spela lite Gamecube spel.
Last edited by razor1394; 2007-11-01 at 22:43.
har de stängt ner www.wiikey.cn lr va hänt ?!!!!?!?!?!
kmr till ngn Red Hat Enterprise Linux Test Page
De klistrade trådarna i denna forumavdelning sitter inte där för att hänga på tork, prova att läsa dom...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks