Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: GARANTI på reparation

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    58
    Respekt
    0

    GARANTI på reparation

    Hejsan!

    Är sedan länge nöjd kund hos er och har köpt diverse saker och moddad i stort sett alla konsoler jag haft hos Er.


    När jag lämnade in min XBOX360 för ca två veckor sedan för jag trodde DVD-spelaren var trasig så sa ni till min positiva överraskning att det bara var magneten som hade pajat eller nåt, och att ni skulle fixa det för 400kr.

    Glad vart jag och gav er uppdraget. När jag kommer hem så låter DVD-spelaren MER än ett kärnkraftverk, alltså det rasslar och låter som om spelaren kämpar för sitt liv för att ens få DVD-skivan att snurra ett varv.

    8 av 10 spel blir unreadable, alla nya spel jag bränner funkar inte alls. Det enda spel som funkat helt felfritt är Halo 3.

    Använt bara vermbatim skivor på dom 60+ spel jag har och har brännt alla med en Pionner 111D brännare.

    Men spel som länge funkar utan några som helst problem funkar ej längre.


    Undrar om ni lämnar nån garanti på det arbete ni utfört som faktiskt skadade min DVD spelare och ifall den är körd måste jag betala ytterligare 800kr för en ny spelare eller drar ni av 400 för den gamla som då enligt er INTE var trasig.

    På kvittot står det konstadsförslag 400-800kr beroende på om jag var tvungen att köpa ny spelare eller inte.


    Tack för bra service!


    Mvh
    Christian

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du betalar inget ifall vi kan göra om reparationen, måste vi byta dvdläsare så har du det du redan betalt tillgodo.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Hur vet xbox-rep om det finns garanti kvar på xboxen?
    By 481609 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-26, 16:43
  2. Vad skulle reparation av en knapp kosta?
    By AciD93 in forum Nintendo DS
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-26, 10:09
  3. Garanti frågor?
    By kazman86 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-22, 23:36
  4. Chippad Wii + garanti
    By ragge in forum Nintendo WII - Allmänt
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 18:51
  5. Felkod 0102 ev garanti ?
    By Zyxx1 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-12, 10:35

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •