Har 3,52 m33-2
men varje spel som jag lägger in på 4 gig memorysticket hackar,, hmm ngn som vet ?
Har 3,52 m33-2
men varje spel som jag lägger in på 4 gig memorysticket hackar,, hmm ngn som vet ?
Överklocka processorn till 333 Mhz. Du kan antingen göra det genom att trycka på Home knappen när du är i XMB:n, eller genom att gå in i recovery menyn.
PSPLife.se - Community för oss med PSP!
All hjälp du behöver
Förstod inte riktigt vad du menade med det där :P
All hjälp du behöver
Har det varit så tidigare eller är det bara nu?
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Det räcker och ha 222 Mhz i XMB, eftersom du inte gör något krävande där. Då sparar du på batteritiden också.
All hjälp du behöver
Dumprat!
Du behöver inte klocka upp din PSP om du kör ISO spel!
Ställ tillbaka allt på Default o skaffa ett vettigt Minneskort istället!
Slår vad om att det är det som är problemet för dig om du kör Isos, kan det vara Piratkort så kan det innebära problem.
Ett enkelt sätt att se om kortet är Äkta eller Pirat är att gå in under Minneskortet o trycka Triangel o välja Info på PSPn, har kortet stöd för Magic Gate bör det vara "Orginal eller Licencierat"
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Visste inte att man kunde överklocka, tusen tack för tipset!
Wipeout Pulse laggade alltid när jag använde vissa vapen som gav väldigt mycke effekter, nu laggar det inte alls
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Men om man använder ett "normalspeedat" kort så måste man överklocka om spelet är för stora. Speciellt om dom är CSO också.
All hjälp du behöver
/ Pendragon
Film och musik har ju inga problem alls med normalsnabba kort ;P
All hjälp du behöver
/ Pendragon
Bookmarks