Visar resultat 1 till 16 av 16

Diskussion: Fifa 08

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17

    Fifa 08

    Såg att det fanns några versioner av FIFA08 ute nu

    Nån som vet nån torrentsida som har en fungerande pal version på engelska/svenska?

  2. #2
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    0
    jepp, på

    bt.sky-b*x.com
    Svensk version

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Ok måste man vara medlem för att få tillgång till den??? gillar inte sidor man måste betala eller vara medlem i, skulle helst vilja ha torrenten från en sida som är som typ piratebay. men kan inte hitta nån

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    22
    Respekt
    0
    Ja och inte nog med det men du måste ha share:at innan så du kan inte ladda ner det så fort du blir medlem

  5. #5
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Ok måste man vara medlem för att få tillgång till den??? gillar inte sidor man måste betala eller vara medlem i, skulle helst vilja ha torrenten från en sida som är som typ piratebay. men kan inte hitta nån
    Jag skulle helst vilja ha ett bankkonto som man kunde hämta massor med pengar på närhelst man behöver, men man skulle ju inte behöva sätta in några....

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    haha bra sagt!

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    har konto och share på bt.xbox-sky, revolutiontt och torrentleach så jag missar inga släppta spel :-)

  8. #8
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Freak,,, Tänk innan du pratar,mer felplacerad kommentar får man leta efter,,,

    "Jag skulle helst vilja ha ett bankkonto som man kunde hämta massor med pengar på närhelst man behöver, men man skulle ju inte behöva sätta in några...."

    Ganska precis vad du håller på med, det du laddar ned betalar du knappast för,,, alltså du tar ut men betalar aldrig in,, riktigt skum och ej så smart kommetar av dig(men Mickys tyckte så klart den var skoj)

    Jag är oxå medlem i en massa torrent sidor som jag troget laddar upp till konstant,men ingen av dom jag just nu är med i hade Fifa08 än ,därav frågan om nån hade sett den på en "grattis" sida typ PirateBay.
    Last edited by Itchi; 2007-09-27 at 02:14.

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    några grattis sidor har jag inte sett....sen är väl alla torrentsidor i stort sett iaf gratis för du betalar inget för det du laddar ner.

  10. #10
    Registrerade
    Jan 2002
    Inlägg
    510
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av Itchi Visa Inlägg
    Freak,,, Tänk innan du pratar,mer felplacerad kommentar får man leta efter,,,

    "Jag skulle helst vilja ha ett bankkonto som man kunde hämta massor med pengar på närhelst man behöver, men man skulle ju inte behöva sätta in några...."

    Ganska precis vad du håller på med, det du laddar ned betalar du knappast för,,, alltså du tar ut men betalar aldrig in,, riktigt skum och ej så smart kommetar av dig(men Mickys tyckte så klart den var skoj)

    Jag är oxå medlem i en massa torrent sidor som jag troget laddar upp till konstant,men ingen av dom jag just nu är med i hade Fifa08 än ,därav frågan om nån hade sett den på en "grattis" sida typ PirateBay.
    Jag vet inte hur du uppfattar att en icke medlemssida fungerar, men jag vet att det finns så ta mig f*n ingen som fortsätter att seeda efter att de har tagit vad de skall ha, vilket du är tvungen till på en medlemssida, och på det viset "sätter du in" minst lika mycket som du tar ut från "kontot". Enda anledningen att använda en ickemedlemssida är att snabbt och enkelt få ner nåt utan att behöva seeda tillbaka.
    Sen vilka sidor du är med på har jag ingen aning om, har inte med att göra och bryr mig inte heller, men på de jag är medlem på som har 360-spel finns fifa på.
    Skulle kanske vara läge att bli medlem på en sida där de har x360-spel

  11. #11
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Har Fifa nu

    Freak,,,Varför skriver du inte bara en bra sida för 360-spel som du medlem i så kan jag joina den oxå, om du inte vill svara på min fråga eller hjälpa till så behöver du ju inte skriva nåt alls. Det här är ju ett forum som man söker hjälp på,hade jag velat ha onödiga och barnsliga kommentarer hade jag vänt mig nån annanstans.

  12. #12
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    jag skrev upp 3 sidor...räcker det inte? Skulle knappast bjuda in dig dock...

  13. #13
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Jo tack Mickys jag har kollat in dom sidorna, trodde knappast att du skulle bjuda in mig men det e som det e får gå den hårda vägen

    Det var ju inte dig jag menade(ber om ursäkt om jag trampat dig på tårna), jag är ganska ny med mitt xbox som du säkert vet därför e den infon jag får av folk här väldigt viktig för mig. Därför tycker jag att om man inte vill hjälpa så behöver man inte skriva alls, jag har fått enormt mycket hjälp av folk som dig och enlund. Tyckte bara det var lite drygt av Freak att skriva att jag var nån sorts super snyltare bara för att jag sökte info om ett spel.
    Last edited by Itchi; 2007-09-27 at 14:48.

  14. #14
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    Förlåt Itchi, hjälper gärna till när jag kan. Men ibland kan man söka lite själv eller försöka skriva i rätt tråd. Alla är vi nybörjare i början. Lycka till!

  15. #15
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    19
    ta en fifa match kanske? :-)

  16. #16
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    187
    Respekt
    17
    Ska nöta in knapparna några dagar först,,, sen kan Liverpool med glädje få köra över dig

Liknande diskussioner

  1. Fifa 08 War3x
    By linus_amd in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2007-09-29, 14:00
  2. Fifa 2007 till Xbox 360 - tips?
    By avskedsfest in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 20:05
  3. Ditt kameraval Fifa 07/Champ 06-07
    By MoFa in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 03:20
  4. Fifa 07 xbox
    By Sonic77a in forum XBOX Sportspel
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-25, 12:41
  5. Fifa 07
    By PADDEPILOT in forum XBOX Sportspel
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 21:30

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •