Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Byta DVD till en tystare

  1. #1
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    Question Byta DVD till en tystare

    Hej!

    Min DVD-spelare i min gamla (från premiären) 360 låter som ett jäkla jetplan och jag vill byta ut den. Då undrar jag; skulle en sådan här fungera http://cgi.ebay.com/NEW-XBOX-360-TOS...QQcmdZViewItem och är den tystare (nu vill ni veta vad jag har för dvd-spelare, men det har jag inte kollat upp, men den låter för jäkligt, så det måste vara den som låter mest av alla )?

    Eller - skulle det vara bättre att byta in fem av mina skitspel och skaffa en sprillans elite istället? Fast då lär jag ju inte kunna flasha den - eeeeller?

    Tack för input,
    Kristofer

  2. #2
    Registrerade
    Mar 2007
    Inlägg
    321
    Respekt
    18
    Om du har från premiären... så har du ganska garanterat en Samsung MS25... och de där va.. samma!
    Inte säkert att dom låter mindre, eller mer.. ja tycker inte min ms25 låter direkt mkt (använder enbart verbatim eller orginal)..
    Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!

  3. #3
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av s-p-d Visa Inlägg
    Om du har från premiären... så har du ganska garanterat en Samsung MS25... och de där va.. samma!
    Dammit! Jag får kolla när jag kommer hem. Den kanske inte var från permiären då... killen jag köpte den av sa att han köpt den när de släpptes, men man vet ju aldrig. Vilken DVD är tystast annars?

    Jag återkommer om vilken dvd jag har.

  4. #4
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Hej igen!

    Nu har jag kollat på DVD-n och det verkar vara en Hitachi - den har samma släde som den i mitten på den här bilden: http://pictures.xbox-scene.com/xbox3...tachi-benq.jpg

    Har den rykte om sig att vara högljödd? Vad bör man leta efter för utbyte, eller bör jag byta in mot en elite?

    Tack!

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    29
    Respekt
    0
    Jag hade en samsung först som lät som bara faen! sen pajjade den och jag fick en ny, hitachi, som inte låter någonting i jämförelse...

  6. #6
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    Ah, ok, jag har väl haft otur med driven helt enkelt. Har hört att en del dvdspelare inte härjar alls så mycket medan andra gör det.

    Buh.

Liknande diskussioner

  1. Byta dvd i 360
    By flygarn in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-10, 21:23
  2. Guide: Konvertera DVD till PSP med DVD kvalitet och text (fw 1.50)
    By _zeem_ in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 16:11
  3. Fixa till dvd images
    By maqen in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2005-08-24, 20:20
  4. DVD från xbox till datorns dvd brännare
    By cyclo_hexene in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-16, 15:29
  5. behöver hjälp med ersättnings dvd till x-box
    By Bjoernboy in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-04-29, 15:48

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •