Visar resultat 1 till 11 av 11

Diskussion: Baspaketet?

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0

    Baspaketet?

    Tja,

    Jag hade tänkt köpa nintendo ds lite baspaket då undrar jag om man får med allt man behöver för att kunna spela nerladdade spel?

    //Impen1

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja om du tänker beställa ds+r4+2gb microsd paketet
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Mm, det är det jag tänkt köpa.
    Men måste man beställa, kan man inte bara gå till eran butik och köpa det?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Just nu är R4 slut, så beställer du kan du få ett sms när allt är inne igen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Hur lång tid brukar det ta tills ni får in fler R4? För jag hade tänkt köpa nu på tisdag..

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Jag kan inte beställa just nu, men kan jag få ett sms när allt är inne?
    Mitt nummer är 073-634-2515.
    Jag köper baspaketet så fort ni får in R4:an .

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Beställ på hemsidan, jag vill inte använda forumet för att hantera beställningar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Ok, då gör jag det, men hur lång tid tror du jag behöver vänta på R4:an?

    Edit: Har nu beställt, "hämtas i butik" så jag kan förvänta mig ett sms när allt är inne då eller?
    Last edited by Impen1; 2007-10-01 at 09:02.

  9. #9
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Japp och jag fick precis email som tydde på att man håller på och packar våra R4 i asien nu så dom borde vara här till c:a onsdag.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ooops nu kom våra R4 :-)

    Kom å tjöööp :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  11. #11
    Registrerade
    Sep 2007
    Inlägg
    7
    Respekt
    0
    Jag kommer imorrn eftermiddag ca 17:00 vänta på mig

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •