förresten, dom (tillverkarna) är de nåt hackerteam?
förresten, dom (tillverkarna) är de nåt hackerteam?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Nejdå, de som gör emulatorer är programmerare.
Hackers är såna som gör t.ex. custom firmwares, som team m33, fär såna saker är olagliga och går emot licenser och användar avtal
Hehe jag håller mig till mitt orginal super nintendo med supermario world
Hade faktiskt ett orginal 8-bitars med super mario bros 1:an en gång i tiden
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Hackare (engelska hacker, ursprungligen ?person som tillverkar möbler med yxa?).
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hacker
Tja jag har en nyrestaurerad Nes 8-bit med ny connector och regionsswitch på baksidan du kan få köpa med Super Mario av mig om du känner för det
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
/ Pendragon
Det är svårt att låta bli den italienska rörmockaren
Ajja nu har vi hijackat denna tråden lite för mycket kanske, Bajen13 var det något mer du behövde hjälp med?
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Bookmarks