Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Opera DS browser

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    0

Opera DS browser

Jag hade ett par funderingar om någon kan hjälpa mig med svar skulle det vara kanon.
    Beställde ett DS lite från psxcare i helgen. Insåg att sitta och surfa samt irca skulle vara skojj så jag börjar söka lite efter vad som fanns insåg att opera har en browser för NDS och blev intresserad.

Dock nämner de att man behöver en memory extension card för slot 2 då jag beställt paketet psxcare har för slot1. Frågan jag har är var man kan få tag på dessa extension cards?

Registrerade
    Dec 2006
    Från
    Stockholm
    Respekt
    19
    Dom säljs tillsammans med Opera mjukvaran i affären...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    0
    Har ett r4 kort och är riktigt nöjd. En sak jag undrar över är dock browsern. är det någon som kört den? Stämmer det att det kan ta flera minuter att ladda sidor? jag tänkte själv mest använda den för att använda mail samt för att läsa nyheter och bloggar. Är det värt 250kr?

Registrerade
    Jul 2007
    Respekt
    18
    Babiluba.. Ja det är segt att ladda sidor med deras browser. Men det beror snarare på DS:et den har en extremt strypt trådlös anslutning... har inte testat det på länge men när jag mätte hastigheten gick den inte över 5 KB/s.

Och man kan även använda M3 Lite Perfect som minnes-expansion med lite hacking av Browser.nds romen.

Liknande diskussioner

1. Castlevania samt DS Browser
    By mr_tex in forum Nintendo DS
    Senaste inlägg: 2009-03-16, 18:27
  2. Nintendo DS Browser
    By Bianc0neri in forum Nintendo DS
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 21:23
  3. Firmware Browser support
    By sdewqa in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 17:02
  4. XBMC Browser??
    By FjunX in forum XBOX Media Player / Media Center