Då var det ett faktum! Ctrl+C Ctrl+V från er webbshop:
"
Xbox 360 Elite XTREME
Slut på lager, 5-10 dagars leveranstid
Vårt pris: 5995:-
Priset har gått upp eftersom de nya 360 med Hitachi v79 dvdläsare och HDMI utgång är både dyrare och mer omständiga att modfiera."
- Produkten går under titeln "Xbox 360 Elite XTREME", man får uppfattning av att priset gäller för XTREME-fw. Det samma gäller väl för iXtreme fw?
- Det står att priset har gått upp pga. nya Hitachi v79 DVD-läsare. Det är väl ändå BenQ i era produktpaket? Jag är själv bara intresserad av ett paket med BenQ läsare (då detta sägs vara den bästa läsaren/tystaste).
- Priset har gått upp pga. Hitachi v79 säger ni. Vad kostar då BenQ modellerna? Är det 'normalpris' på dessa och vad är det?
Jag står nu i valet att antingen köpa allt hos er, 360+fw+flashning, eller att köpa 360 hos billigaste försäljare för att sedan endast köpa fw+flashning hos er.
Alternativen är alltså:
1) 360 från t.ex. El-giganten för 4250 kr + flashning hos er för 500 kr.
Totalt: 4750 kr - Notis: Här vet jag inte om jag får Hitachi v79 eller BenQ, för det är väl inte säkert att man får BenQ?
2) 360 och fw+flashning köps hos er.
Totalt: 5995 kr - Notis: Hur ser det ut hos er, om jag vill ha just en BenQ, fixar ni det då för samma pris? Eller är det oklart om jag kommer få en Hitachi v79 eller en BenQ om jag beställer allt hos er?
Tack på förhand för era slutgiltiga klargöranden!
Mvh,
Jonas
Bookmarks