Min handkontroll till 360'n har haft en LB-knapp som strulat enda sedan jag köpte den på releasedagen. I början så var den helt stum på "vänstra" delen av LB knappen men hade fortfarande "klicket" på den högra delen. Nu har den helt och hållet slutat att klicka och man får inget gehör alls att man tryckt in knappen även fast den funkar fortfarande. Visst hade jag jag kunnat lämna in den för lagning eller liknande men jag ville inte bli av med något just då sen föll det i glömska helt enkelt plus att väldigt få spel utnyttjar den knappen.
Nu börjar det komma fler spel som utnyttjar den knappen och jag tänkte skruva mig in i handkontrollen men stötte på patrull direkt. Dom kör ju torx med stift till skruvarna och det är inga problem eftersom jag har såna bits. Problemet är att bitsens "topp" är för korta så dom når inte ända ner i botten till dom två skruvarna som sitter längst ner på "handtagen" på handkontrollen.....
Någon som vet vart man kan få ta på en sats skruvmejslar i torx-med-stift format ? Jag har ju vanliga torx i skruvmejselformat....
Bookmarks