Har kört update på halo 3,och får sen bara update failed.Har kollat nätverket,bytt till olika spel,filmer,gjort den strömlös,tagit bort hårddisken,startat om den tusen gånger men det står bara update failed.Den är flashad men jag vet inget mer:
Har kört update på halo 3,och får sen bara update failed.Har kollat nätverket,bytt till olika spel,filmer,gjort den strömlös,tagit bort hårddisken,startat om den tusen gånger men det står bara update failed.Den är flashad men jag vet inget mer:
Har du spelat Halo2 på maskinen tidigare?
Har läst om några som fått exakt det där problemet när de försökt köra uppdateringen med Halo3.
Lösningen ska vara att deleta dina gamesaves för Halo2. (du kan ju backupa dem på minneskort eller nåt om du vill)
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Det är ingen som spelat halo 2 på den nu,men det är en beg box och jag har tagit bort dom förra användarna.Men hur får man bort gamesaves när det bara står update failed och sen går det inte att göra nåt.
Aha.... du får inte igång xboxen alls? Jag trodde du fick igång dashboarden i alla fall. Då vet jag faktiskt inte vad du ska göra.... ringa MS-supporten kanske? :-/
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Har ringt supporten och där är dom jätte bra,men eftersom jag köpt min box beg så fick jag bekosta lagningen själv,eftersom inga röda lampor lyste.Men skulle dom börja lysa så går det på garantin.Men nu till det roliga,boxen har varit helt låst bara uppdate failed hela tiden,brände projekt gotham 4 och tänkte va fan testa det också då,och se på fan boxen startade igen.Och nu funkar det med halo 3 också.Härligt.
Bookmarks