Hej
jag cippade mitt wii för någar månader sen. och nu har jag laddat ner massa wii spel. men jag vet inte hur man bränner och jag har mac. jag vet att man behöver ett iso pogram men jag hittar inget till mac . snälla snälla hjälp mej!!!
Hej
jag cippade mitt wii för någar månader sen. och nu har jag laddat ner massa wii spel. men jag vet inte hur man bränner och jag har mac. jag vet att man behöver ett iso pogram men jag hittar inget till mac . snälla snälla hjälp mej!!!
leta i forumet och du hittar tråden som du söker..
va hittar den inte skicka länk!
ah tack!
vet någon var man kan ladda ner toast8 gartis
Om du ger Roxio $80 så låter de dig ladda ned Toast 8 alldeles gratis!
Ehrm, sorry. Nej, men det borde gå att hitta. Annars kan du ju leta efter andra program. Kolla här, t ex.
Du kan ju prova Disk Utility som de föreslår, eftersom den ingår i systemet. Jag har aldrig testat, dock. Bränner på min PC istället, av olika skäl.
ah och nu har jag ju laddat ner toast 8. och igår när jag brände funka det de inte... vad har jag gort för fel . det här är vad jag jorde jag ladda ner big brain train från the pirate bay. sen ladda jag ner toast8 och så öppnade jag toast och lika på data och sedan på iso. sen lade jag in big bran... där sen stoppade jag in en dvd+r skiva och sedan klikade jag på bränn jagh tog hastigghet 2x och sen när den var klar så matade jag ut den och stoppade in i mitt wii . gissa vad som händer? jo det står disk not found. vad ska jag göra!!!
byt till - skivor verbatim så funkar det nog bra sedan.
Bookmarks