Tävling inställd p.g.a lågt intresse.
Diskutera anledningar här tack.
Tävling inställd p.g.a lågt intresse.
Diskutera anledningar här tack.
Mitt intresse är högt, tävlingen är rolig ibland svidande rolig.
Men missförstånd, svartsjuka och andra tråkigheter gjorde att jag dragit mig ur för tillfället...
men jag kommer tillbaka....
jag missade tiden, hade tänkt spela ikväll, trode att det slutade 24.00 som vanligt..
Klart det måste fortsätta! Big Brain Academy - vem har störst hjärna!! kom igen nu...
Jag har ju vattenskalle så- Vann jag?
Haha, vattenskalle :P
Jag har inte haft tid att spela, spelar så mycket TF2 nuförtiden, Wii står mest och samlar damm...mer fester så går den varm
Så hur blir det nu då? blir det nån mer tävling eller? Det skulle vara hemskt synd om tävlingarna lades ner. Har inte varit med på alla, ibland har man ju inte tid, man jobbar eller e bortrest, men jag tycker definitivt det borde fortsätta!!
Jag håller med. Kanske ska köra en längre utsträckning på intervallerna?...
Och bara köra 1 deltävling per tävling så att säga...
Typ 2veckor? 1 månad?....
Jo som de känns nu så är de lite knasigt systemet, för när man kommer 3-5 i första tävlingen så kanske man inte är lika motiverad att göra andra tävlingen när den som kom etta ligger högt i andra.
Ska ta och klura ut lite saker nu när jag är hemma.
Förslag är väkommen
3-4 veckor per tävling och endast 1 deltävling. Rekorden ska läggas in innan deadline och det bör inte spela någon roll när man lägger in dem bara de är inne innan deadline.
Man kanske kan köra någon variant med att man måste lägga upp 3rekord och sedan plusas det ihop till en totalpoäng. (Ingen av rekorden får ha samma resultat).
Kanske försöka göra lite reklam i olika forum för tävlingen så det blir fler tävlande?
Att göra tiden längre ser jag inte som en possitiv egenskap, eftersom de flesta ändock kommer lägga in resultaten de sista dagarna...
Bara att titta på de senaste tävlingarna. När jag och några till slutade posta från första dagen kom ju inte alla in föräns sista dagen...
Men, jag håller med att på något sätt göra en kombination av moment i samma delmoment. Ha 2 olika grenar igång samtidigt och ha rekorden i båda sammanlagda direkt.
Lite som innan men bara samtidigt
Det gör att alla kommer vara med i "omgång 2" direkt och vi tappar inte folk påvägen...
Sen postar man total resultatet direkt för placering ... och eventuel vinst...
Bjerlk
Jag har tyvärr inte spelat så mycket wii på sistone.. Tycker dock det är roligt med tävlingarna, hoppas vi kan fortsätta med dom!
Nå?
RR2 är ju ute nu. Kanske det går att göra tävlingar på?
Annars är ju Brainacademy intressant....
Och alla andra spel med...
Kanske online fight i MoHH2 ???
Ohh.. Visste inte ens om tävlingarna ja ^^..
Jag är på när det blir något! =D
Wii+WiiKey (1.9g, firmware 3.1E)
Verbatim DVD-r 16x
Bränner alltid på 4x hastighet
Anledning: jag fick nys om det här nyss, lägg det bland allmänt så kmr fler se att det finns en tävling.
jag är gärna på om det kommer nån ny tävling
Är gärna med här också om det kommer nån tävling.
hade varit kul med en tävling, varför inte lite mario kart?
Kan bara hålla med, låter jävligt skoj med tävlingar
Kanske hade funkat bättre om man kunde anmäla sig till nån mail-lista typ så man får besked via mail att det finns en ny tävling?
Bookmarks