Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Vänta med flashning?

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    1
    Respekt
    0

    Vänta med flashning?

    Var inne i en affär som utför flashning och chippning för att få lite kött på benen, och fick till svar att de hade lagt all flashning och chippning på is eftersom Microsoft har lagt ut en ny form av någonting som gör att så fort du kopplar upp dig nätet med din 360 så knasar den upp din flashning/chippning och att det kommer en fix mot detta om ca två veckor.

    Det första jag vill veta är ju om detta är sant, det är inte det att jag vill misstro dem men jag vill höra det från mer än en källa.

    Det andra är, min 360 kopplar väl ändå inte upp mot nätet och jag inte aktiv har kopplat in en nätvärkssladd eller annat? För det lät på honom som att jag bara behöver starta min 360 så går den upp mot nätet. Sprid gärna lite lju över detta är ni snälla.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2006
    Inlägg
    625
    Respekt
    20
    tror det är bullshit iaf...spelat med min flashad i ett halvår i stort sett varje dag på live utan problem.

  3. #3
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Låt mig gissa, det är en butik som i första hand vill montera NME chip i sina kunders xboxar...isåfall handlar det om att dom väntar på leverans av nästa version av NME chippet :-)

    iXtreme är still going strong, inga bans rapporterade :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. köpt premium med hdmi, problem med ljudet.
    By Raymond in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 23
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 19:12
  2. Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 19:10
  3. Vänta med flashning?
    By abz0r in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 14:59
  4. Behöver hjälp med TS MS25 flashning
    By Medy in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-01, 01:17
  5. Stora problem med flashning från CD-RW
    By Kongo in forum X-ecuter 2 LITE support
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2004-09-26, 18:39

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •