Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Sunkig bild på Pioneer DV 444

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    0

Unhappy Sunkig bild på Pioneer DV 444

Köpte nyligen en Pioneer 444 från er då nästan alla jag har talat med har rosat maskinen och sa att det skulle vara ett säkert köp. Men jag måste säga att jag känner mig besviken på bilden, den är ganska grynig och det ser ut som det ligger som en hinna av smuts över filmen. På vissa filmer ser det också ut att ligga som ett rutmönster(!) i alla konturer i filmen. Jag har en 28" widescreen tv av märket Sanyo (28 WN5-F) och jag använder mig av en guldpletterad RGB scartkabel. Vad är felet, är det jag som förväntade mig för mycket, eller är det min TV/DVD som är boven i dramat. Jag skulle vara mycket tacksam för ett svar.
    //Philippe

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    0

Lightbulb

Tack, bytte scart och nu fungerar det perfekt. Nu återstår bara ett problem. När jag försöker kolla på "Requiem for a dream" så låter spelaren jätte mycket i menyerna, det låter som om fläkten skulle vara trasig, och när man flyttar lite på spelaren så slutar det. Någon aning vad det kan bero på?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Antagligen ett exemplar med dålig pressning eller centrering.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Guide för DVD-backup
    By bisterfinnen in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2003-06-12, 18:32
  2. Pioneer 444
    By zoogin in forum DVD - regionsmodifiering
    Senaste inlägg: 2002-04-27, 08:33
  3. Pioneer 444
    By Cero in forum DVD - regionsmodifiering
    Senaste inlägg: 2002-04-19, 11:20
  4. Hoppig Bild
    By PSmickeX in forum Playstation produktsupport - Multi-X