Hej! Jag har hört att det går att nedgradera 3.70 nu. Kan någon bara bekräfta det. TACK
Hej! Jag har hört att det går att nedgradera 3.70 nu. Kan någon bara bekräfta det. TACK
En sak till också. hur får man systemvaran 1.50 på minneskortet?
Alla psp går att flasha om till custom firmware.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
för jag har köpt ett batteri och ska göra om min psp, och då måste man ha systemvaran 1.50 på sitt minneskort?
Nu tror jag du blandar ihop Äpplen med Päron lite
Alla PSPor går att nedgradera o kasta in Custom FW på.
Gamla PSP enheter kan man köra Pandoratrick på och även nya Slim enheter men dock kan man inte nedgradera en Slim till 1.50 Fw, det fungerar bara på Gamla Fat PSP enheter.
För att konvertera ett batteri till Pandora - JigKick batteri för att flasha PSPor måste man först ha ett gammalt batteri till en PSP FAT enhet + ett orginalminneskort med MagicGate på minst 256 Mb (Jag rekommenderar ett minneskort på 500MB) och sen måste man sköta konverteringen via en gammal FAT PSP som kör någon sorts Custom Firmware, annars blir det svårt.
Du har inte skrivit om du skall nedgradera varesg en FAT eller SLIM o hur du tänkt gå tillväga med att konvertera batteri + Minneskort till Pandora så jag tänkte bara reda ut begreppen lite
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Vi fixar din psp för 300:- + 150:- returfrakt
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
3.71 M33-2 med 1.50 kernel addon 2. Jag antar iaf att det är så.. (det är den senaste custom firmwaren)
Exakt.
okej, då skickar jag min PSP till er.
Bookmarks