Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Wii backuper funkar inte konsekvent.

  1. #1
    Registrerade
    Jul 2006
    Inlägg
    10
    Respekt
    0

    Wii backuper funkar inte konsekvent.

    Hej, köpte en Wii och fick den chippad hos er med Wiikey. Till en början fungerade backuperna lysande, startade varje gång och allt var frid och fröjd. Plötsligt så slutade precis allt som hette backup att fungera, det gick endast att starta orig. spel. Provade att bränna om skivorna enligt konstens alla regler och fick då vissa att fungera tillfälligt men just också bara tillfälligt. Dessa slutade också att fungera efter att dessa lirats på 3-4 gånger, som det var nåt j***a bäst före datum på dem.
    Tog in dem till Er och du var i vanlig ordning mkt tillmötesgående och hjälpsam Hansi, och lödde sedan om chippat.
    Detta fungerade bra och har fungerat bra tills nu .
    Sitter nu med samma problem igen, backuperna startar inte medans orig. dansar glatt runt lasern.
    Vad ska jag göra Hansi? Kommer gärna in med maskinen igen för samma procedur om du tror att det hjälper.
    Finns det fler som har detta problem och hur löste Ni detta problem i sådana fall.
    Har testat följande media med samma resultat som ovan:
    Verbatim dvd-r samt +r, TDK -r, Hp -r samt+r.
    Brännare: Pioneer 111d samt Lite-On SHW160P6s
    Program: Clonecd 5.2.9.1 samt ibland Nero (tycker dock att clonecd fungerat snäppet bättre) bränner i 2x hastigheten.

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Kom in igen, på wii med serienummer leh123... eller högre är det riktigt knepiga lödningar och det finns alltid risk att något släpper.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Psp, varför funkar det inte???
    By Omega Weapon in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 11:20
  2. Spelet funkar inte med 3.40 oe-a
    By cripa128 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 16:17
  3. Funkar inte längre.. :(
    By soxer in forum SmartXX Support
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-19, 18:08
  4. DVD-R backuper funkar inte... bör jag köpa en v9?
    By Snarko in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2004-01-04, 22:52
  5. Det funkar inte
    By cissi in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-07, 11:26

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •