Funderar på tat köpa en ny box med hdmi, och undrar om det finns boxar som ej har benq-driven eller om alla nya har dne. Nån som har koll?
Funderar på tat köpa en ny box med hdmi, och undrar om det finns boxar som ej har benq-driven eller om alla nya har dne. Nån som har koll?
Det går inte att veta vilken drive du kommer få. Enligt uppgift är det BenQ-drive i alla nya boxar, dock har även Hitachi-enheter påträffats.
BenQ är att föredra då den är den senaste och tystaste driven. Firmware till denna drive förväntas släppas om ca 2-3 veckor.
Betyder det att man troligen måste löda dit nåt krafs för att kunna flasha den eller kommer det kräcka med att bara flasha om den?
Lite måste man löda :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
brorsan köpte ett nytt xbox 25 september... en sån där grön halo3 edition :P
sitter en hitachi i den... vet dock inte vilken version efterssom han inte vill öppna den men de e väll den nyaste skulle jag tro :P
Japp det är v79 i den.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
inget lödande krävs för benq, konfirmerat för en liten stund sedan att det kommer vara 100% mjukvarubaserat.
firmware utvecklaren.
beta test börjar i helgen. så max en månad kvar skulle jag säga.
Låter ju alldeles utmärkt, då kanske man kan köpa sig en 360 Premium snart då...
Bookmarks