Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Angående er Hitachi DVD-Spelare

  1. #1
    Bamse Guest

    Post Angående er Hitachi DVD-Spelare

    Hej!

    Jag fick i veckan en Hitachi DVD-spelare som jag beställt av er. Nu till den stora kvällen, igårkväll då jag för första gången skulle testa den. Åkte in till stan och hyrde en dvd-film. När jag kom hem funkade det bra att titta på den men efter ett par minuter så "frös" bilden eller vad man ska säga. Det blinkade bara i grön/svart. Jag kunde inte stänga av dvdn med fjärrkontrollen eller där framme utan jag fick dra ut kontakten och sätta i den igen helt enkelt.

    Oroade mig inte så mycket över detta först men började undra när den gjorde likadant igen på ett annat ställe i filmen. Jag tog ut skivan och tittade på den och såg att den var rättså repig. Stack därför in till uthyraren i stan för att byta till en annan, det gjorde jag och när jag kom hem gick det bra att kolla på filmen. Trodde jag...

    Efter ett par minuter var det där igen och hela spelaren hängde sig. Vad kan detta vara? Måste ju vara något fel på DVD-spelaren för jag har ju provat med olika filmer?! Eller är det någon inställning någonstans?

    Väldigt tacksam för svar, och var, om den behövs skickas in eller något, var skickar man då och sådant?

    Tacksam för svar!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10

    Post

    Hej.

    Först och främst bör du ringa någon av våra tekniker och beskriva problemet. Det är oftare problem med hyrfilmer och region 2 filmer (som ibland är dåligt tillverkade).

    Helst bör du prova med fler än två hyrfilmer, speciellt då det är samma titel.

    Om det verkligen är fel på spelaren så skickar du in den till oss med en felbeskrivning, kopia på kvittot samt namn, adress och telefonnummer. Ring först så att du får information om hur du skall packa och skicka den. Vår adress står på hemsidan samt på ditt kvitto.

    Lägg med ALLA manualer, tillbehör osv samt se till att spelaren är i så gott skick som möjligt. Ser inte spelaren använd ut är det möjligt att vi kan skicka dig en ny så att du slipper vänta över en vecka om vi måste skicka den till service.

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. DVD spelare
    By pdr in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2003-08-25, 22:43
  2. DVD spelare?
    By hansol in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 6
    Senaste inlägg: 2003-01-11, 12:25
  3. Dvd Region X
    By Oddman in forum Playstation produktsupport - övrigt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-04-16, 12:43
  4. hitachi 705
    By buttebutte in forum DVD - regionsmodifiering
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2001-12-29, 18:29
  5. DVD spelare vs PS2?
    By Batman in forum Produktsupport - DVD-spelare
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2000-09-19, 21:35

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •