Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Tips/Priser

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    0

Tips/Priser

Tjaa

Ny på det här! har krigat på med vanliga XBOXen tills nu när man börjar bli sugen på de nya spelen så nu är det dags för att köpa nytt. Men till saken.

Har spanat runt lite och har i stort sett bestämt mig för att köpa ny box från El-giganten. Blir nog nyaste HDMI varianten av Premium.

Tänkte då att man skulle skicka in den till PSXCARE för FLASHNING(?) verkar som att det ska täcka mina behov.

Jag vill kunna spela brända "backuper" osv .. bryr mig INTE det minsta om jag blir bannad från live eller inte för det kommer jag aldrig använda.

Den stora frågan är då, kommer jag få några problem?
    Står mycket på forumet här om olika sorters DVD-läsare som är olika svåra o flasha o dyl.

Frågan jag ställer framförallt VAD kommer det att kosta?
    ( Förstår inte rikgit prisuppgifterna på hemsidan, med det kan inte vara så svårt att svara på här?! )

Några tips/ideer eller framförallt nyheter ? vad är det som gäller?
    OCH sist men inte minst vad kommer kalaset kosta för mig att få den flashad av er?

tack på förhand!

//Jonas

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Den kommer att ha benq eller hitachi v79 dvdläsare.

Benq kommer kosta 500-800:- att modda när firmware släpps om c:a 2 veckor (hoppas vi).

Hitachi v79 kostar 995:- att modda.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner