Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Rockstar_Games_Table_Tennis_PAL_Wii-WiiZARD

Registrerade
    Sep 2007
    Respekt
    0

Rockstar_Games_Table_Tennis_PAL_Wii-WiiZARD

Jag undrar om det bara är för mig denna release smyglaggar i vissa menyer? Spelet i sig flyter, men speciellt i första menyn märker man att pekaren inte riktigt hänger med. Absolut inget farligt, men lite smygirriterande för "perfektionister" - så, är jag ensam om detta eller har ni det också?

En möjlig anledning till varför detta händer för mig är för att jag råkade bränna på fel hastighet. Normalt sett bränner jag bara på 4X fast denna gång råkade jag bränna på 16X - tror ni detta kan ha påverkat, eller är det bara spelet/releasen i sig som är sådär?

för mej funkar de utan problem.......16x hehe...körde me 2.4x

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    dramak1ng, jag håller med dig om att menyerna är lite smålaggiga i detta spel, jag tror inte det har med bränning att göra. spelet är nog bara så.

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    0
    har alltid kört med 16x och inte haft några problem med något, tills jag köpte en ny rulle skivor. Så nu får jag bränna i 6x 90 discar tills jag tar hem en ny.

Registrerade
    Sep 2007
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av frapp Visa Inlägg
    dramak1ng, jag håller med dig om att menyerna är lite smålaggiga i detta spel, jag tror inte det har med bränning att göra. spelet är nog bara så.
    Skönt att veta att det inte bara är för mig. Inte så farligt egentligen, men nu slipper jag bränna ut en ny iaf.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner