Har beslut ångest vilken psp jag ska köpa psp slim eller psp tjock, vill kunna köra emulatorer (snes/nes)
vilken hade ni köpt och varför?
Har beslut ångest vilken psp jag ska köpa psp slim eller psp tjock, vill kunna köra emulatorer (snes/nes)
vilken hade ni köpt och varför?
PSP 'FAT' för att den är mycket lättare att nergradera om man vill. Man får inte så mycket mer med PSP 'THIN' ändå.
Skulle nog kört på Phat om du ska köra emus och annan homebrew ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Jag har fyra Fat o en Slim
Slim har problem med 1.50 kernel läge som de flesta äldre Homebrews kör via men den har TV-ut så vill man ha den funktionen o en lättare PSP så köper man slim
Föredrar mina Feta med Cfw 3.52 M33-4 (3.71 är för buggig just nu tycker jag.)
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
okej tack, nu måste jag bara hitta en psp tjock också orkar inte beställa
Såå jobbigt är det inte, här har du: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=502&xSec=1
Gjorde halva jobbet åt dig
Bara klicka på (Lägg i korgen) o fortsätta till kassa
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks