Är det någon som vet om man kan göra Pioneers
DV-444 regionsfri med något enkelt knapp- tryck ????
Är det någon som vet om man kan göra Pioneers
DV-444 regionsfri med något enkelt knapp- tryck ????
Du måste lämna in den till t.ex. oss för utbyte till regionsfri firmware vilket görs genom en upload via serviceporten.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hej
Är sugen på Pioneer 444 eller 545, men har hört/läst lite om att det kan vara problem med mjukvaru modifiering. Och att köpa en hårdvaru modifierad spelare (som tex dvdirct säljer) skulle vara bättre.
Detta har jag bla läst på dvdforum.nu.
Är det bara rykten utan substans eller??
------------------
//tobbe
//tobbe
Det är väl ingen som säljer hårdvarumodifierade Pioneerspelare längre... Den enda skillnaden mellan hårdvarumodd och mjukvarumodd är att man löder loss, programmerar om, löder tillbaka firmwarechippet istället för att programmera om det via serviceporten utan att riskera skador på spelaren...
Men moddar man med dålig programvara kan det bli problem. Vår programvara är INTE dålig :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks