vart tycker sällskapet här på psxcare att gränsen går för vad man ska lägga för pening på hdmi kablar o annat, för att få bra bild o så? finns ju lixom kablar mellan 400-1400 på hifiklubben, tips o råd, o era egna erfarenheter tack.
vart tycker sällskapet här på psxcare att gränsen går för vad man ska lägga för pening på hdmi kablar o annat, för att få bra bild o så? finns ju lixom kablar mellan 400-1400 på hifiklubben, tips o råd, o era egna erfarenheter tack.
Egna erfarenheten är att du ska köpa billigaste du kan hitta på digital kabel... (tips, signalen är digital..) öh behövs inte nån guldpleterad med diamantfästen för att få perfekt bild..
kör du mer än 10m så kan de va värt o ge en slant mer om det inte fungerar med billig..
men jag personligen skulle aldrig nånsin ge mer än 200:- för 5m..
samma gäller optokabel (osäker på pris) .. däremot om du kör analog signal kan de va vettigt med en liten slant till...
Innan du ställer en fråga: dokumentera exakt VAD som är problemet och vilken utrustning du har, dvd-läsare, firmware, brännare, skivmärke, release namn etc. så slipper du mellansteget med följdfrågor! OCH läs FAQ!
jag hade väl tänkt köpa lite mer påkostad antennkabel oxå, eller är det helt ovärt? har bara antenkabel från väggen rakt in i tv:n nämligen, men i princip vilken hdmi som helst kommer funka bra, kommer bara behöva nån meter, det är mellan xboxen o tv:n jag ska ha
Bookmarks