om jag köper ett wii på webhallllen i helgen kommer jag då att få ett som är kompatibelt med D2Ckey? eller bör jag vänta ett tag till för att va säker?
om jag köper ett wii på webhallllen i helgen kommer jag då att få ett som är kompatibelt med D2Ckey? eller bör jag vänta ett tag till för att va säker?
frågan du bör ställa dig själv är nog denna: Om jag skriver en beskrivande topic på mitt inlägg så kanske folk inte behöver läsa som inte är intresserade av just mitt problem samt de som svarar kanske är intresserade av att hjälpa mig istället för att klaga.
dålig tråd... Fy!
Topic säger ju allt för den som har lite koll :-)
Ju längre du väntar med att köpa din wii desto större risk att du får en som har serienummer LEH-1353.... eller högre och därmed det jobbiga d2c chippet.
Be att få öppna lådan i butiken. Wii:n ligger i "lucka#2", serienumret står på ena långsidan.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag förlorar
TACK! Hansi äntligen någon med huvudet på skaft
men min fråga löd oxå så om det fans någon fördel med d2c chippet eller om det e samma sak som wiikey fast med en dyrare, svårare operation?
alltså om d2c chippet har några andra, bättre funktioner en wiikey?
Tror inte d2ckey har några fördelar alls.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
woot? aja då e det ju bara till å hoppas på det bästa annars så får man se till å bli grym på att löda!
eller så köper du en färdigchippad Wii så slipper du åka till w-hallen för att hämta, åka till psxcare för att lämna av för chippning, och sen åka för att hämta den igen
Nää vafan en d2c ska man nog kunna fixa på nån timme.
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
ja men jag tror jag köper ett wii å sen får jag löda lite mer om så behövs tror inte att det kommer bli några problem då jag e lite händig å har en far som inte e så dum på el o.s.v
tycker faktisk det skulle va lite kul att få löda en D2CKey..
Bookmarks