Visar resultat 1 till 16 av 16

Diskussion: XFPS 360 3.0 *Sniper Edition*

  1. #1
    Registrerade
    Nov 2004
    Inlägg
    20
    Respekt
    0

    XFPS 360 3.0 *Sniper Edition*

    Först var den svart efter blev den vit med hjul på sidorna och nu kommer den senaste versionen av XFPS 360, SNIPER!!!! inte nog med det! den är är spygrön!

    http://www.xcm.cc/XFPS_3.0_Sniper.htm

    kollade på videon och vid ungefär på slutet av videon så ser man handen samt spelets när han siktar. fortfarande "smör effekten" kanske inte lika stor delay men men.

    PSXcare kanske ska beställa in några?

  2. #2
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    1 999
    Respekt
    22
    Verkar ju vara en helt galen delay. Å den där föreställer alltså en FÖRBÄTTRAD version??? Hur sjukt seg är den gamla XFPS'en?
    Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
    » Xbox360 FAQ

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    hejsan jag har ett problem med min xfps sniper 3 jag har ingen gammal xbox handkontroll o kan inte få tag på en vet nån om man kan connecta med en DualShock2 ps2 handkontroll eller måste jag ha en gammal xbox 360 handkontroll o vet nån isf var man köper än ? tack o ha en bra dag alla

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du behöver en 360 handkontroll med sladd.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    jo det vet jag jag har en men den är tydligen för ny för att fungera till det :/

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    OK, om du vill köpa en av oss så får vi försöka sortera ut en som vi testar före leverans :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    beställde en hos er nu förut idag dom sa på kundkänst att den ska fungera så B4G-00002 har du testat den till det ? o tack för hjälpen också

  8. #8
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Jag säger till personalen att dom skall testa före leverans.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  9. #9
    Registrerade
    Jul 2008
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    ah shysst tack så jätte mycket Hansi

  10. #10
    Registrerade
    Jan 2005
    Inlägg
    211
    Respekt
    20
    är den nya sniper nå bättre än föregående version och? och vad är det för skillnad på sniper och sniper plus. är det bara att man kan ställa in analogerna som knappar på t-bordet. bättre precision på plus än på vanliga sniper?

    nån som vet.

  11. #11
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av jonapaloma Visa Inlägg
    är den nya sniper nå bättre än föregående version och? och vad är det för skillnad på sniper och sniper plus. är det bara att man kan ställa in analogerna som knappar på t-bordet. bättre precision på plus än på vanliga sniper?

    nån som vet.
    Uppdateringar med Sniper +
    1. Mer support för fler möss/tangentbord antar jag
    2. Du måste inte ha en "Gammal" 360 sladdad kontroll, den fungerar med nya sladdade med.

    Obs!
    Trimmhjulen är till för att ställa in rörelser i höjd/sidled "Kryss Yxa/ Horisontell och Vertikal"
    Trimmar man på för mycket på ena sticker den andra o får lepra

    Det gäller att hitta en magisk gräns för just den optiska enhet "Mus" du använder. Jag provade både 360 och PS3 varianten med en billig skitmus från Deltaco och ett Keytronic tangentbord o båda fungerade fint.
    Orkade dock inte Keymappa om med personliga inställningar.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  12. #12
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Det gäller att hitta en magisk gräns för just den "Mus" du använder.
    du är mycket erfaren och påläst säger flickorna. att en joystick kan göra så mycket.

  13. #13
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    du är mycket erfaren och påläst säger flickorna. att en joystick kan göra så mycket.
    Jo och att alla tolkar det jag skriver som sex är ju helt magiskt
    "Att jag är snabbare i sängen - Hansi"
    "Whatewer floats my boat - Hmm var det inte du eller var det Begga

    Ja ja, jag har råd att bjuda på mig själv lite

    Offtopic:
    Int21 använde jag förövrigt flitigt när jag knackade Tasm för lastlängesedan
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  14. #14
    Registrerade
    Mar 2010
    Inlägg
    1
    Respekt
    0
    så om jag köper en XFPS 360 3.0 *SNIPER PLUS behöver ja köpa de sämre mössen och tangentborden med sladd för att det skall fungera?
    och hur seg är känslan när man använder denna sniper är det rätt lika dator känsla?

    Tack på förhand

  15. #15
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av tman603 Visa Inlägg
    så om jag köper en XFPS 360 3.0 *SNIPER PLUS behöver ja köpa de sämre mössen och tangentborden med sladd för att det skall fungera?
    och hur seg är känslan när man använder denna sniper är det rätt lika dator känsla?

    Tack på förhand
    Sniper kontra PC är två olika värdar.
    Lite som att jämföra Epa traktorer med riktiga bilar.... Ser snyggt ut o känns astufft men inte riktigt samma prestanda

    För att få en sniper att fungera bra kräver att man kalibrerar den för varje enskilt spel, inte köra för fräsiga möss o absolut inte trådlösa attiraljer.
    Jag köpte en Deltacomus en mini optisk för 75Kr som fungerar fint själv. *Sök på mina inlägg o Deltaco som sökkriterie så hittar du säkert mitt gamla inlägg**
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  16. #16
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Bättre om man kör "v4" varianterna om man har en pc stående nära boxen. V4 kopplas med usb till datorn och sedan använder man musen och tangentbordet via datorn och därmed med rätt drivrutiner osv.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Xfps 360
    By gbr in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 94
    Senaste inlägg: 2011-01-03, 17:40
  2. Officiella "vilka xbox 360 har samsung dvd" tråden
    By jarkko in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 194
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 18:11
  3. VGA kabel & Xfps 360
    By swifter in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-27, 18:32
  4. xfps 360
    By bjohansson in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-11, 15:22
  5. Xtreme firmware 3.0 for TS-H943 Xbox 360
    By arvdal in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 11:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •