Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Förvirrad ny PSP användare behöver eran hjälp!

  1. #1
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0

    Förvirrad ny PSP användare behöver eran hjälp!

    Tjosan, har precis köpt en ny psp (den äldre feta)!
    Har skummat runt lite på olika forum men blir mest bara förvirrad!
    När jag går in på system inställningarna, sedan system information så står det att jag har Version 3.52.

    Jag undrar nu om det gör att fixa så att jag kan spela emulatorer eller möjligtvis iso på den , skulle bli otroligt glad ifall någon kunde förklara på ett enkelt sätt!

    Har även ett nytt 512mb pro duo minneskort ifall det hjälper.

    Tack så mycket på förhand, väntar ivrigt på svar!


    MVH//Pingzioren

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Du behöver lägga in en Custom Firmware för att köra emus, homebrew eller isos ... Är du helt grön på PSX och ej har någon som kan hjälpa till så föreslår jag att du lämnar in den på den eminenta affären Psxcare ... Kan lova dig att det är mest praktisk och är du redan stockholmare så du kan lämna in den själv så får du även en snabb genomgång överr hur allt fungerar .... Föreslår att du ber om att få CF 3.52-4 M33 då den är stabilast och fullt tillräckligt för sina ändamål ... Och ska du köra Isos så är det mej veterligen inga spel som kräver högre än 3.52
    Last edited by Begga; 2007-10-24 at 19:09.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  3. #3
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Word, jag håller med Begga Rekommenderar det starkt!
    Jag kör 3.52 M33-4 på alla mina Feta PSPor utom min Slim som kör 3.70 M33 och tycker bättre om mina Feta än min anorektiska enhet
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  4. #4
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Bor dock inte i stockholm =(, men är det i så fall möjligt att skicka psp'n via old fasion brev till dem?

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    29
    Citat Original inlägg av Pingzioren Visa Inlägg
    Bor dock inte i stockholm =(, men är det i så fall möjligt att skicka psp'n via old fasion brev till dem?
    Går aldeles utmärkt det!
    Ta hellre ett vadderat jiffykuvert o linda in din PSP i lite bubbelplast o kartongbitar så håller den nog hela vägen
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    3
    Respekt
    0
    Tusen tack för hjälpen! =D
    Ska ta och ringa dem och fråga hur jag ska ta mig till väga. ^^

    EDIT: Glömde fråga en sak, hur mycket skulle det kosta i så fall?
    Last edited by Pingzioren; 2007-10-24 at 18:31.

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Står på sidan ... Kostar ialf 170:- returfrakt, 300 Flashning, så 470:- plus frakten dit ... VÄRT!!! Behöver du sedan hjälp med nåt så vet du vilket forum du ska titta in på ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Liknande diskussioner

  1. Helt färsk på psp. Behöver lite hjälp!!
    By flaw_80 in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 35
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 10:18
  2. PSP bytes mot PSP Slim
    By Pendragon in forum Annonser/SPAM
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 02:48
  3. Jag behöver verkligen få hjälp med min PSP
    By gun_tore in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 15:04
  4. Ny användare av PSP, 2.60...hjälp
    By tobiasjo in forum PSP - Playstation Portable
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 08:29

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •