Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Hur får man 3.52 att funka?

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    0

Hur får man 3.52 att funka?

Hej lagt in allt i pspn och uppdaterat den och skulle börja köra så funka det inte!! The game counld not start och så några siffror?? Va har jag gjort för fel? Sen formatera jag minneskortet och skulle göra om allt... och nu kommer jag inte förbi när man ska lägga över kxploitpatcher kxploitpatcher% i psp/game och ska köra dom från mem-kortet men det står The game could not be started. (8002014C) i pspn. Vad gör jag för fel?
    hjälp mig snälla lr finns det nånstans man kan lämna psp för sånna grejer??
    Tack på för hand! Kollar man vilken version jag har så står det 3.52!!

Registrerade
    Apr 2007
    Respekt
    18
    Om det bara står 3.52 och inte 3.52 M33 så har installerat Sonys firmware och då är det kört i den bemärkelsen att du inte kan köra homebrews eller ISO´s, därutav felmeddelandena.

Flasha om din PSP via Pandora metoden till 1.5 och sparka sedan upp PSP´n till 3.52 M33
    Last edited by BigMac; 2007-10-24 at 21:58.
    Hardware: PSP Ceramic White (JAP PSP1000)
    Firmware: CFW v3.80 M33-5

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Hur många trådar skall du skapa egentligen, man blir ju snurrig i bollen av att hattifnatta fram o tillbaka, håll dig i en tråd så hjälper nog folk dig "Snabbare".

Jag tröttnade iaf.

Du körde ju Custom FW nyss, o nu har du problem med det.
    *Jisses...
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    0
    Okej har 3.52 M33!! Funkar inte iaf.. och sorry att jag skapar så många trådar men vill få det att funka sorry!! Men hur går jag till väga nån som kan?
    Tack på för hand!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av fillsing Visa Inlägg
    Okej har 3.52 M33!! Funkar inte iaf.. och sorry att jag skapar så många trådar men vill få det att funka sorry!! Men hur går jag till väga nån som kan?
    Tack på för hand!
    Det går inte snabbare för att du spammar ned forumet med hundra nya trådar, folk har en tendens att tröttna på sånt beteende o låta bli att svara.
    Speciellt om vi gång på gång svarat på samma frågor man kan "Söka" sig till.
    http://forum.psxcare.com/support/search.php

Stoppa i en UMD skiva "Spel"
    Formatera ditt minneskort via din CFW PSP, lägg Iosos i ISO katalogen på ditt minneskort, musik i MP3 etc.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jan 2008
    Respekt
    0
    hur man stoppa en spel laddad från internet till psp,s minnes kort så att det funka spela?jag läste att man måste ladda emulator och jag har gjört som det stå på introdutionen men det händer ingenting .jag har chippa psp hos er det också men det funka inte spela nerladdad
    spel Hjälp!!

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    För att kunna spela ISO's så måste man ha ett UMD spel i psp'n om man inte har aktiverat M33 drivisen i recovery. Prova stoppa i ett UMD spel.

Liknande diskussioner

1. Nedgraderare 3.50 till 1.50 ute nu :D
    By fr_3dd_3 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-07-01, 02:22
  2. Hur går man till xbox "huvudmeny" från spel
    By Nello in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 15:51
  3. Får inte spel med mic att funka ?
    By mrzimmerman in forum Nintendo DS
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 15:58
  4. Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 22:11
  5. Rosa EvoX logga, hur får jag bort den?
    By PureDigital in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2005-03-02, 08:53

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner