Tjenare
Jag har orsakat lite problem! jag behöver hjälp!
Så här ligger det till:
Jag köpte mig ett 360 och tänkte såklart chippa detta, efter jag fått hem chippet som hetter "All 360" från *********** började min far löda in det. Efter flera dagars försök resulterar det hela till att moderkortet i dvd´n blir sönderlödt.
Jag provar att stoppa tillbaka dvd´n i xboxet igen. När jag startar xboxet och försöker ejecta: Ingen reaktion.
Jag beslutar mig att det är dags att fixa fram en ny dvd så jag väljer självklart en av dom billigaste, en hitatchi GDR-3120L med rom version 0032CE. Den gamla var förresten en Toshiba Samsung TS-H943.
Jag beslutar mig att försöka på att flasha denna istället. Efter jag flashat provar jag. Självklart kan jag inte starta ett enda spel varken original eller bränt. Xboxet tror det är Dvd filmen och spelar upp Materialet som visas när man sätter in skivan i en dator. Även när jag testade original xboxet spel fick jag samma resultat.
Jag sökte runt på internet och fick reda på att jag var tvungen att skicka över nykeln ifrån min gamla dvd som var trasig. Hur gör jag detta?
Jag kan inte få in den i modeB eller på något annat sätt ansluta den till en dator eftersom att den inte vill starta.
Snälla Hansi!!! Hjälp mig!
Bookmarks