OMG!!! Super Mario Galaxy USA Wii
Nu börjar den långa väntan på att se om den fungerar på PAL bara...
OMG!!! Super Mario Galaxy USA Wii
Nu börjar den långa väntan på att se om den fungerar på PAL bara...
Last edited by josundlo; 2007-10-29 at 12:14. Anledning: Avassociera inlägget med torrentsidan
Jisses! Rapportera så snart du testat!!!!
Klart den inte funkar, vore ju för bra för att vara sant
Murphys lag...
ska testa senare =) hoppas bara man inte brickar skiten
Brickblocker, så borde det fungera....Hoppas, hoppas!!!
Har inte kommit ut på varken, Torrentleech, bitgamer eller blackcats ännu..
Tankar as I speek. Rapporterar så fort jag testat....Hoppas!
16,7%
Last edited by loadtheshit; 2007-10-25 at 16:55.
WiiNummer: 6057 8718 3485 7044
Skicka ett PM om ni addar mej.
Eastmost peninsula is the secret...
Det är inte ofta jag tycker att uttrycket OMG är berättigat sett till den omfattning det faktiskt används, men detta är en av gångerna .
Testa på!!!
För att förtydliga... Detta är alltså det riktiga spelet, inget demo ex med bara någon bana eller så utan det färdiga Super Mario Galaxy?
/Borka
Gruff hur fasen ska man få tag i detta... hoppas det kommer ut snart på torrentarna..
Yyyes! Nu Tankar Jag Det! Hoppas Det Bara Funkar! Omfg Pleease God Let It Work On Paaal!
Hörrni! jag fattar inte varför jag inte kan tanka det? Får rött i utorrent? jag har varit medlem länge på utorrents, men aldrig tankat något... har 0 i ratio up and down. så vad gör jag ?
ntorrent har väntetid om du har dålig ratio.
det är ändå ingen som seedar just nu
WiiNummer: 6057 8718 3485 7044
Skicka ett PM om ni addar mej.
Eastmost peninsula is the secret...
äh jag bajsar på ntorrents :P
om releasen inte är fake, borde det antagligen komma en scen-release. mkt skönare med sådana ..
Verkade som den kände av att man har moddat iaf om man har CycloWiz ..
Vi får se flera av admin ska kolla med lite olika chips.. vi får se hur det går
Tråkigt att det inte var en PAL bara .
Så kan vi underhålla oss med att kika på omslaget till Super Mario Galaxy, plocka ut bokstäverna som har en stjärna under sig, och stapla dem efter varandra. Voila! Ett meddelande ifrån Nintendo
nå funkar spelet eller inte?
sitter o väntar på att det är en fake ^^
Ja men det e ju gammal U R MR GAY!
Fast nu laddar jag ner denna
Super Mario Galaxy ReadNFO Wii-PROMiNENT
Trevligt att du gör det. Betänk bara att SMG har ett nytt copyprotection på sig som inte har kunnat knäcka.
För att spela krävs att du gör en liten uppdatering och den gör att du inte kan spela det...
EDIT
detta blir resultatet av updaten när man försöker starta spelet:
Error #001,
unauthorized device has been detected.
/EDIT
Tydligen fungerar det INTE genom att köra brickblocker på den heller. Så man får vänta och se hur det blir i framtiden.
Hoppas att detta blir det enda spel som har dennan skiten på sig...
Last edited by Bjerlk; 2007-10-28 at 11:59.
Så tydligen så kan dom på något sätt hitta att man har chip inpluggat.
Antar att chippen släpper förbi nån signal som vanligtvis ska stoppas av orginal disccontrollern. Ser mörkt ut för chippen om detta är fallet och dom kommer fortsätta med det...
Har man tur så kan man hitta signalen och chip med update möjligheter kan ju lägga in en sådan regel i chippet att stoppa den. men man vet ju aldrig...
.
Last edited by amerald; 2007-10-28 at 14:37.
Ska tydligen fungera om man har ett d2ckey chip i Wii:n.
XBOX
X-ecuter 2.2 Lite
X2_4983.06 Bios
120GB HD
SAMSUNG DVD
Wii 4.2E
WiiKey 1.99 Beta firmware
Nintendo DSi XL
M3i Zero
Nintendo 3DS
XBOX360
Flashad Iextreme ??
Playstation 3
Saxat från wiikey.cn:
07.10.29] Update on Super Mario Galaxy Issue
In addition to the announcement made earlier today about Super Mario Galaxy, we are pleased to confirm that we have now identified the copy protection method responsible and created a fix.
In order to guarantee stability, we have had to make a fairly major change to the way the code works. While all tests have proven positive, the challenge now is to create a delivery system to allow existing Wiikeys to be updated.
As ever, we appreciate your patience and support while we do this.
Bookmarks