Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Pioneer 636

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Talking Pioneer 636

Hej jag funderar på att skicka in min 636:a för uppgradering av makrovision skyddet OFF men jag funderar på att det känns onödigt att bara skicka in den för det så jag har en fråga angående SVCD finns det nån patch för det på 636:an ? för det har jag märkt att den inte klarar av att spela. Tack för svar /zoogin

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Även mp3 vore ju intressant och veta om det går att få

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Hej.

Tyvärr kan vi endast erbjuda Regionsfri + Makrovisionsfri, inte nya funktioner som mp-3 eller svcd.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

Question

Ingen aning om det kommer en svcd patch ?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Ingenting jag hört talas om, har faktiskt inte alls koll på vilka, om några, pioneermodeller/firmwareversionen klarar svcd.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

du kan ju kolla in på http://www.dvd-video-cd.de/9.html så ser du några i alla fall.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Det ser jag inte alls, den listan anger att SVCD *INTE* fungerar på 530, 636 och 737 samt att dom *INTE VET* om det fungerar på 535 (som har samma programvara som 530!) eller 525 (som är en äldre spelare än övriga, vilket knappast ökar sannolikheten att svcd skall fungera)

Registrerade
    Nov 2001
    Från
    Sweden
    Respekt
    0

usräkta det var fel sida det var den jag såg först ... hehe här kommer den andra http://canopus.novanet.com.br/client...ntes/lista.htm där står det i alla fall om jag inte har fel jag har inte infon om vilka som har samma programvara osv

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Bra lista, tack. Jag skall analysera den närmare vid tillfälle, då jag har någorlunda koll på vilka spelare som har samma firmware osv...

Liknande diskussioner

1. Pioneer A06/106 problem
    By Mahatmar in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2004-01-27, 10:16
  2. Guide för DVD-backup
    By bisterfinnen in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2003-06-12, 18:32
  3. Vilken brännare??
    By Aiygee in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2003-04-30, 21:57
  4. Pioneer 444
    By Cero in forum DVD - regionsmodifiering