Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Flash 0

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25

Flash 0

Nu har det hänt ... Är alltid bra på ta backup, men enligt lagen om allt jävelskap så rasar givetvis disken där allt ligger ... Nu är min undran om nån skulle kunna ta och läsa ur orginal filerna från flash0 och maila mig eller göra tillgänglig på något annat sätt ...
    //Begga
    P.S. Skulle verkligen uppskattas och det finns nog nåt sätt jag kan återgälda tjänsten. D.S.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Nu har det hänt ... Är alltid bra på ta backup, men enligt lagen om allt jävelskap så rasar givetvis disken där allt ligger ... Nu är min undran om nån skulle kunna ta och läsa ur orginal filerna från flash0 och maila mig eller göra tillgänglig på något annat sätt ...
    //Begga
    P.S. Skulle verkligen uppskattas och det finns nog nåt sätt jag kan återgälda tjänsten. D.S.
    Jag lider med dig :S Min hdd krachade häromdan och jag har ingen backup kvar
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    18
    jag tror nog jag har min backup utav m33 någonstans i den andra hdd kan kolla det imorgon =)

Registrerade
    Oct 2007
    Respekt
    0
    Jag har fw 3.52 m33's flash0 backup. Tyvär så är det ju olaglit att lägga upp filerna då det är sonys har jag för mig. Men du kan ju alltid pma mig så kan vi nog lösa det

Kommer fara till Thailand så kan dröja innan du kan få filerna dock, men hör av dig om du inte hittar någon annan lösning.

Registrerade
    Mar 2007
    Respekt
    18
    fortfarande behov utav den eller? =)

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Oj jag har tydligen missat uppföljningen på min egen tråd ... Lyckades få tag på alla filerna till slut ... Nu lägger jag backupen på usb minnet och en till backup på xboxen ...Nu ska det vara faen om jag förlorar allt igen ..
    Last edited by Begga; 2007-10-29 at 20:58.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Oj jag har tydligen missat uppföljningen på min egen tråd ... Lyckades få tag på alla filerna till slut ... Nu lägger jag bavkupen på usb minnet och en till backup på xboxen ...Nu ska det vara faen om jag tappar förlorar allt igen ..
    Inget pandora inte kunde laga eller hur
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Liknande diskussioner

1. Benq flash
    By mikael.beck in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2008-10-30, 23:12
  2. Wiikey will inte flasha - Stannar vi test flash
    By Screwpull in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-10-27, 14:31
  3. Problem vid överföring av XBMC 2.
    By ski-doo452 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 18:53
  4. IGR - Kommer till MS-dashboard
    By mansnet in forum Evolution-X Dashboard