Visar resultat 1 till 20 av 20

Diskussion: andra än iso releaser?

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    20

andra än iso releaser?

hur och kan man få andra releaser än iso releaser att funka till psp 1.50?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Varför skulle en release INTE vara iso/cso???????
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    20
    hmm ser att jag formulerat frågan helt galet. jag vill köra en cso fil på en psp 1.50. hur ska jag göra?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Som om den vore en isofil...ingen skillnad...

Och sluta kör 1.50, ingen annan gör det och jag har glömt bort vad förra årets program heter.

Installera 3.71 M33 med 1.50 kernel pack istället.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    20
    hur gör jag då? och hur funkar spel sen.?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Läs de befintliga trådarna som handlar om m33 firmware/custom firmware :-)

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    20
    ok

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    20
    asså jag blir fasen inte klok på alla dom här trådarna. vad ska man tro. jag vill kunna lira iso,cso filer på ett psp 1.50. hur ska man göra

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Hur du än försöker så kan du inte lira alla spel på en 1.50 ... Även om du använder Devhook så kommer du bara så långt, det går inte emulera firmware över en viss gräns ... Sluta fundera och fixa så du få en custom firmware inlagd av någon kunnig ... Låter som du bör be nån som har lite kunnighet kring ämnet
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    20
    ja verkligen. men är det svårt å få till själv?

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av jonapaloma Visa Inlägg
    ja verkligen. men är det svårt å få till själv?
    Om du inte har en aning om vad det är du ska göra... Ja.
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    20
    jamen tack så mycke för hjälpen för ingenting :s

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    jamen tack så mycke för hjälpen för ingenting :s
    Om du sitter på en gammal FET PSP med valfri Custom FW eller 1.50 Firmware råder jag som alla andra att kasta i Custom FW o mitt tips för alla som äger FETA psp enheter är 3.52 M33-4 Custom FW.

CFW 3.52 M33
    http://www.psp-hacks.com/file/1210

Uppdatering till 3.52 M33-4
    http://www.psp-hacks.com/file/1231

LÄS MANUALERNA O INFOFILERNA NOGA!

Kika i forumet, Använd sökfunktionen det är nyckeln till framgång om du inte kan följa infofilerna. Och kom ihåg, Google är din vän
    Last edited by Pendragon; 2007-10-30 at 11:04.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Precis lyssna på Pendragon och följ länkarna han gav ... Verkar det för svårt lämna den till psxcare eller be någon annan fixa åt dig ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    20
    ok jag har uppgraderat pspt till 3.40oe. kan jag gå från det till 3.52 m33. sen en annan fråga. är inte 3.71 m33 bättre?

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Jo det är det men vad jag har hört så är det lite struligt att köra homebrew då tydligen 1.50 pluginen inte är vidare stabil men annars så är det bara att tuta och köra ... Btw mej veterligen så är det inget spel som är släppt till dags dato som kräver högre fw än 3.52

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    20
    ok

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    20
    yepp fick det å funka. var inte så svårt :P

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    yepp fick det å funka. var inte så svårt :P
    Grattis, du lik många andra skakiga nybörjare klarade sig genom att läsa instruktionerna
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jan 2005
    Respekt
    20
    japp . men jag kan ändå rätt mycke om teknik osv. har t o m flashat om mitt xbox360 själv :P

Liknande diskussioner

1. Inlägg: 1559
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 19:19
  2. psp:n hittar inte mina iso filer.
    By krille123 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-09-30, 20:54
  3. Iso filmer
    By gorkan in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2007-06-22, 12:57
  4. Kan ej spela ISO med NME chip bara image.000?
    By Sebbe900 in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-05-24, 01:35
  5. Iso pel fugerar ej..
    By thomroh in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-03-13, 00:15

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner